معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

معلمان جهادگران فرهنگی جامعه هستند

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، گفت فرهنگیان ما نباید دغدغه ای غیر از تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان جهادگران فرهنگی جامعه هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، یوسف بهارلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در سخنانی با تبریک گرامی‌داشت هفته معلم اظهار کرد: اگر جامعه ای بخواهد در مسیر توسعه حرکت کند، باید در آموزش و پرورش ریل گذاری درستی انجام دهد و بی شک معلمین راهبانانِ ارزشمند این مسیر هستند که مشعل هدایت را بر دست دارند.

او با اشاره به اینکه اگر می خواهیم جامعه ای پیشرو ، خلاق و متفکر تربیت کنیم باید به توانمندی های معلمین آن جامعه اعتماد کنیم، بیان کرد: وظیفه ماست تا بسترهای توانمندسازی را برای معلمین مان فراهم کنیم و آن ها را به ابزارهای روز و نوین تجهیز کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فرهنگیان ما نباید دغدغه ای غیر از تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین داشته باشند، تصریح کرد: در طول دوره های گذشته تا به امروز کاستی هایی در فراهم نمودن شرایط رفاهی و معیشتی مناسب جهت معلمین عزیز وجود داشته که باید در رفع و جبران آن تلاش کنیم.

بهارلو، معلمان را جهادگران فرهنگی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم این سنگربانان علم و دانش و فضیلت در فضایی ایمن و توام با آرامش، فرزندانی فهیم، آگاه و پرسشگر را برای ایرانی آباد تربیت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار