آزادسازی سهام عدالت باعث بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌ها می‌شود

تهران (پانا)‌ - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است با آزادسازی سهام عدالت مردم می‌توانند از منافع بنگاه‌های اقتصادی دولتی که عمدتا از منابع مردمی راه‌اندازی شده‌اند، بهره ببرند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آزادسازی سهام عدالت باعث بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌ها می‌شود

به گزارش مجلس، محمدحسین فرهنگی با اشاره به موافقت مقام معظم رهبری با آزادسازی سهام عدالت، گفت: از آنجایی که در حال حاضر بسیاری از خانواده‌ها درگیر مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا از جمله تعطیلی کسب و کارها هستند، آزادسازی سهام عدالت می‌تواند تا حدودی به بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی آن‌ها کمک کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم با پیش‌بینی تمهیداتی مانند آزادسازی سهام عدالت زمینه رفع مشکلات اقتصادی مردم فراهم شود زیرا در شرایط کنونی تامین معیشت یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های مردم است.

وی با بیان اینکه آزادسازی سهام عدالت با هدف حمایت از خانواده‌های کم‌درآمد بود، اظهار کرد: اگرچه واگذاری سهام عدالت به دقت انجام نگرفت و بسیاری از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از دسترسی به آن محروم شدند، اما هدف اصلی از این اقدام ایجاد شراکت عمومی در بنگاه‌های اقتصادی دولتی بود تا مردم بتوانند از منافع این بنگاه‌ها که عمدتا از منابع مردمی تشکیل و تاسیس شده‌اند، بهره ببرند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره اینکه ممکن است با آزادسازی سهام عدالت و ایجاد صف فروش، ارزش آن کاهش یابد، اضافه کرد: مردم نباید عجله‌ای برای فروش سهام عدالت داشته باشند، از سوی دیگر باید با ایجاد محدودیت‌های مناسب از تشکیل گروه‌هایی که به دنبال در انحصار گرفتن سهام عدالت از طریق بورس هستند، نیز جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار