روحانی در گفت و گوی تلفنی با وزیر بهداشت و درمان :

شرایط و دستورالعمل های بازگشایی اصناف و مراکز پرتجمع برای تصویب در جلسه آتی ستاد ملی کرونا آماده شود

تهران (پانا) - رئیس جمهور بر اطلاع رسانی بموقع ، دقیق و فراگیر به مردم درخصوص شاخص های تعیین وضعیت های سفید ، زرد و قرمز برای شهرها و استان ها از نظر وضعیت و شیوع بیماری کرونا در شراسر کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
شرایط و دستورالعمل های بازگشایی اصناف و مراکز پرتجمع برای تصویب در جلسه آتی ستاد ملی کرونا آماده شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفت و گوی تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت گزارش از آخرین وضعیت بیماری کرونا در سراسر کشور و ارزیابی از اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، بر اطلاع رسانی بموقع ، دقیق و فراگیر به مردم درخصوص شاخص های تعیین وضعیت های سفید، زرد و قرمز برای شهرها و استانها از نظر شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

روحانی در این تماس تلفنی بر ضرورت تعیین شاخص های سه وضعیت سفید، زرد و قرمز از سوی وزارت بهداشت و درمان تاکید کرد و افزود: دستورالعمل های بهداشتی برای بازگشایی و از سر گیری فعالیت ها در شهرستان های دارای هر کدام از این سه وضعیت، تدوین و ارائه شود.

رئیس جمهور همچنین به وزیر بهداشت دستور داد تا شرایط و دستورالعمل های بهداشتی آغاز فعالیت مشاغل و مراکز پرتجمع و پررفت و آمدی که تاکنون بازگشایی نشده اند را آماده و برای تصویب در جلسه روز یکشنبه ستاد ملی کرونا، ارائه کند.

دکتر "سعید نمکی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این تماس تلفنی، گزارش کاملی از وضعیت بیماری کرونا در کشور و همچنین اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به رئیس جمهور ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار