موسوی لارگانی، عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس: حل مشکلات فرهنگیان به دغدغه‌ اصلی قوای سه گانه تبدیل شود

تهران (پانا) - یک عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس در پیامی به مناسبت روز معلم، از سه قوه خواست حل مشکلات فرهنگیان به خصوص در بحث معیشت به عنوان یک دغدغه دیده شود.

کد مطلب: ۱۰۶۰۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
موسوی لارگانی، عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس: حل مشکلات فرهنگیان به دغدغه‌ اصلی قوای سه گانه تبدیل شود

متن کامل پیام حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

"الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ(۴) عَلَّمَ الْإِنسَانَ مَا لَمْ یَعْلَمْ"

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت معلم دین و دانش، استاد شهید مرتضی مطهری سرآغاز هفته ای است که به نام زیبای معلم مزین شده است. در عصر حاضر جای خالی تفکر فرزانه مطهری و بهشتی و مدیریت رجایی و باهنر در کشور به شدت احساس می شود.

آموزش و پرورش در جامعه اسلامی زیربنای اصلی پیشرفت کشور است و معلمان محور اصلی این فرایند هستند.

توصیه های مکرر پیشوایان دینی و تاکیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بر لزوم حفظ شان و منزلت فرهنگیان وظیفه مسئولین را در قبال این قشر مظلوم صدچندان می کند اما انگار در دولت و مجلس گوش شنوایی برای شنیدن دردهای معلمین وجود ندارد.

باید حل مشکلات فرهنگیان به ویژه در حوزه معیشت به دغدغه‌ اصلی قوای سه گانه تبدیل شود تا موتور پیشران کشور با سرعت به مسیر خود ادامه دهد.

در دوران ابتلای ویروس منحوس کرونا، نقش معلمان در تبیین شرایط زندگی و توصیه به یک بسیج همگانی و آموزش رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و همدلی و همراهی با اقشار مختلف ملت بیش از پیش خودنمایی می کند.

به نمایندگی از مردم فرهنگ دوست استان و شهرستان فلاورجان ضمن تبریک روز معلم به این جامعه فرهیخته، دست تک تک همکاران فرهنگی خود را می بوسم و از همه کاستی ها و کمبودها عذرخواهی می نمایم.

همچنین بر خود فرض می دانم از همت والا و تلاش‌ مجاهدانه هفته‌های اخیر معلمانی که در اوج کمبود امکانات اجازه ندادند تعطیلات کرونایی به تعطیلی کلی نظام آموزشی بدل شود صمیمانه قدردانی می کنم.

سید ناصر موسوی لارگانی
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار