رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره:

سپاسگزاری از زحمات معلمان به مناسبت روز معلم

شبانکاره،بوشهر(پانا)- رئیس آموزش و پرورش منطقه به مناسبت روز معلم پیام سپاسگزاری صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
سپاسگزاری از زحمات معلمان به مناسبت روز معلم

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، رئیس آموزش و پرورش منطقه به مناسبت فرا رسیدن سالروز( 12 اردیبهشت1358 ه. ش ) شهادت استاد مرتضی مطهری، روز و هفته معلم پیامی در جهت تبریک این مناسبت صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

درود خدا بر مروجان دانش، طلایه داران عرصه تربیت، معلمانی که تا همیشه ی تاریخ، سوز آموزش عاشقانه را بر دل های بیدار جهان حک کرده اند.

سلام خدا بر مجاهدان نستوه چون علامه ی شهید مرتضی مطهری ها و شریعتی ها که تا پای جان بر عهد و میثاق گسترش حقیقت جاودانه ماندند تا چراغ علم فرو نیفتد و نورش همچنان روشنی بخش انسان ساز باشد.

شاید تبریک گفتن ها و گرامیداشت ها را چیزی به نام عادت احاطه کرده باشد، شاید تکرارها ناخوشایند باشد، اما همواره سخن گفتن از معلم همچون باران، هر تکرارش نو است و هر بار زبان از بیان این واژه ی الهی بیشترکم می آورد.

بر حسب وظیفه و به پاسداشت تلاش های مجاهدانه ی معلمان گرامی که در شرایط دشوار کنونی و با وجود سختی هایی که بیماری کرونا ایجاد کرده، همچنان خالصانه به آموزش فرزندان ایران زمین مشغولند، مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را به اندیشه های نابشان تقدیم می نمایم و از خداوند بزرگ، سربلندی این عزیزان را آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار