پیام مدیر آموزش و پرورش جم به مناسبت هفته معلم

بوشهر( پانا)- مدیر آموزش و پرورش جم در پیامی فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۶۰۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر آموزش و پرورش جم به مناسبت هفته معلم

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش منطقه جم، متن پیام خلیل نیکخواه، مدیر آموزش و پرورش جم به شرح ذیل است:

همکاران بزرگوار، معلمان عزیز و فرهیختگان محترم:

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

حمد و سپاس و ستایش بیکران، خدایی را که لطف و عنایت او ما را در ادامه راه بهترین بندگانش، پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و ائمه هدی علیهم السلام و بزرگان دین قرار داد و مقدر فرمود تا در کسوت شریف معلمی ادای دین نماییم.

خداوند متعال اولین معلم بشریت، چراغ خود را به دست انسان سپرد و زشتی ها و زیبایی ها را به او نمایاند تا درستی را پیشه کند. پس از حق تعالی، پیامبران الهی و جانشینان آنان که برترین آموزگاران انسان محسوب می شوند در گذار تاریخ زندگی خود را وقف سعادت انسان نمودند و کوشیدند تا با دستگیری، او را به سرانجامی نیک رهنمون شوند.

لذت معنوی آموختن و شکوفایی استعدادها و به ثمر نشاندن توانمندی های بهترین آفریده های خدا، زیبایی هایی وصف ناپذیر داشته و زهی سعادت، آموزگاران را که در این مسیر، لذت های مادی دنیوی کنار زده و امانت سنگین تعلیم و تربیت را بر دوش کشیده اید و در راه انبیاء و اوصیاءالهی گام برمی دارید.

اکنون در آستانه 12 اردیبهشت ماه، سالروز شهادت متفکر بزرگ جهان اسلام، فیلسوف فرزانه "استاد شهید مطهری" ، یاد و خاطره این بزرگ معلم اخلاق را گرامی داشته و به روح بلند ایشان، شهدای فرهنگی و دانش آموز ادای احترام می کنیم و روز و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم را محضر شما همکاران فرهیخته و معلمین گرانمایه تبریک عرض می نمایم.

تلاش ها و زحمات شما فرهیختگان در طول سال تحصیلی، بویژه در این ایام که شرایط خاصی بر کشور حاکم بود و مدارس به تعطیلی کشیده شد بر کسی پوشیده نیست ، از اینکه هرگز اجازه ندادید روند آموزش دانش آموزان مختل شود بلکه بیش از پیش جهت تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی همت و تلاشتان را به نمایش گذاشتید، سپاسگزاری می کنم.

امیدوارم در تربیت نسلی پویا و اندیشمند و فرزندانی لایق برای آبادانی،حفظ و حراست از ایران عزیز موفق باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار