پیام رئیس اداره آموزش و پرورش خارگ به مناسبت روز معلم

خارگ،بوشهر(پانا)_ رضا برمک رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه خارگ فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان به ویژه فرهنگیان زحمتکش و پرتلاش این منطقه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۶۰۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام  رئیس اداره آموزش و پرورش خارگ به مناسبت روز معلم

رئیس اداره آموزش و پرورش خارگ به مناسبت روز معلم سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام اولین معلّم، او که در اولین کلام گفت: بخوان. کلامی که موجبات تحول و دگرگونی شگرف از عرش تا فرش را فراهم نمود؛ چنانچه نبی مکرم و عظیم الشأن اسلام حضرت محمّد مصطفی (ص)، معلّم همه‌ی خوبی‌ها در مقام اهمیت آن فرمودند: إِنَّما بُعِثتُ مُعَلِّماً

به­ راستی معلّم به عنوان زیباترین اسطوره و پاکترین تندیس تزکیه در راه انبیای الهی قدم نهاده و میراثی گرانبها از جنس «پیامبران» و قافله سالاری از نسل «خردورزان» بر جای گذاشته است و هفته نکوداشت مقام و منزلت معلّم فرصت مغتنم و ارزشمندی برای پاسداشت این زیبایی و پاکی است.

بدون شک در تمام شرایط و موقعیت‌های خاص و ضروری جامعه که مؤلفه‌های ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی تبدیل به واژه های پرمعنا می شوند، شاهد تجلی این جلوه‌های زیبای ایثار در وجود پاک و زلال همکاران عزیز و پرتلاش هستیم.

اکنون با توجه به شرایط پیش آمده در امر آموزش و پرورش رسمی کشور و شیوع ویروس کرونا و تعطیلی واحدهای آموزشی و این اعتقاد راسخ در گفتمان نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی که آموزش و پرورش تعطیلی بردار نیست و جریان آموزش بایستی در همه حال تداوم داشته باشد، حس مسئولیت‌پذیری و موقعیت‌شناسی همکاران عزیزمان رنگ عینیت به خود می‌گیرد.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم تا در کمال ادب و احترام همت والای شما معلمان دلسوز و توانمند را در پیشبرد اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی این منطقه ارج نهاده و هفته بزرگداشت مقام معلم که با ماه پرفیض رمضان المبارک مصادف شده را به فال نیک گرفته و صمیمانه‌ترین تبریکات قلبی خود را به مناسبت این ایام مبارک تقدیم محضر گرامی شما بزرگواران ‌نمایم.

امیدوارم در سایه الطاف الهی و در راستای اعتلای کشور و خدمت به آینده سازان این خطه از میهن اسلامی موفق و مؤید باشید.

رضا برمک رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خارگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار