امضای تفاهم نامه حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش استان بوشهر

بوشهر(پانا) - تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و اداره کل حفاظت محیط زیست استان به امضاء رسید.

کد مطلب: ۱۰۶۰۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم نامه حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش استان بوشهر

به گزارش اداره آموزش و پرورش بوشهر، انعقاد تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در محل اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور مدیران، معاونین و روسای دو دستگاه اجرایی انجام گرفت.

علیمراد کرمی؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: توسعه آموزش و کیفیت بخشی آموزشی حفظ و بهبود محیط زیست یکی از اولویت های مهم جامعه انسانی است.

کرمی افزود: پایداری محیط زیست در جامعه منوط به آموزش است.

او ادامه داد: آموزش و پرورش به‌عنوان دستگاه عظیم انسان ساز می تواند با آموزش دانش آموزان و والدین آنها، مدیران، معلمان و مربیان در حفظ محیط زیست کوشا باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: هزینه کرد در محافظت از محیط زیست یک نوع سرمایه گذاری است که نسلهای آینده نیز از آن بهرمند خواهند شد.

فرهاد قلی نژاد؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر؛ ضمن بر شمردن مزایای حفاظت محیط زیست تصریح کرد: استان بوشهر با دارا بودن اکوسیستم مناسب شرایط اقلیمی خاص می تواند سر آمد دیگر استانها باشد.

قلی نژاد گفت: یکی از برنامه های اجرایی در مدارس استفاده بهینه از توانایی های دانش آموزان به‌عنوان محیط یار است که همرایی مدیران، معلمان، مربیان و والدین دانش آموزان نقش چشم گیری در حفظ محیط زیست داشته باشند.

قلی نژاد تاکید کرد: ارتباط موثر دو دستگاه حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش با همکاری و تفاهم می تواند بسیاری از برنامه های آموزشی را در پی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار