مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

معلمان؛ پیشقراولان آموزش مجازی در شرایط خطیر کرونایی هستند

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: با وجود برخی نقدها در آموزش های مجازی، راه اندازی شبکه « شاد » یکی از بزرگترین دستاوردهای آموزش و پرورش در زمان حاضر است.

کد مطلب: ۱۰۶۰۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان؛ پیشقراولان آموزش مجازی در شرایط خطیر کرونایی هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای در حاشیه دیدار ویدئو کنفرانسی وزیر آموزش و پرورش با جمعی از معلمان کشور با اشاره به تعطیلی ناخواسته مدارس به علت شیوع کرونا اظهار کرد: خوشبختانه معلمان ما با ابتکارات شخصی خود در فضای مجازی اجازه ندادند زنجیره تعلیم و تربیت قطع شود و در کنار برنامه های صدا و سیما نقش مهمی در استمرار علم و دانش داشتند.

وی با اشاره به اهمیت نقد در تعالی انسانها و سازمانها خاطرنشان کرد: نقد به اجرای برنامه ها، باید به افزایش ظرفیت ها بینجامد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان؛ با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه «شاد» خاطرنشان کرد: برای بهبود نقایص اجرای این طرح بزرگ و به ویژه کمک به خانواده های کم برخوردار، استفاده از ظرفیت خیران و سازمان های دولتی ضروری است.

جهان آرای با قدردانی از نقش خانواده ها در فراهم کردن زیرساخت های آموزش آنلاین، اظهار کرد: در هم افزایی بیشتر خانواده ها و آموزش و پرورش، نقش انجمن های اولیا و مربیان بی بدیل است.

در این نشست که با حضور سه معلم برتر و سه معلم سرآمد استان برگزار شد، برخی از دغدغه های آنها به اطلاع مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان رسید.

استفاده بهینه از شبکه های مجازی در آموزش، معضلات استفاده بیش از حد فضای مجازی در سلامت دانش آموزان، کمک به دانش آموزان بی بضاعت و ارائه تسهیلات به فرهنگیان در تحصیلات تکمیلی از مهم ترین این خواسته ها بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار