توزیع بیش از 25 هزار بسته کمکهای مومنانه در نیشابور

نیشابور (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نیشابور از توزیع بیش از 25 هزار بسته سبد کالای غذائی جهت کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت سپاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از 25 هزار بسته کمکهای مومنانه  در نیشابور

سید علی اکبر حسینی؛ در گفتگو با پانا عنوان کرد: در مرحله اول این رزمایش 10 هزار بسته معیشتی و غذایی با میانگین دو میلیون ریال در بین خانواده‌های آسیب‌پذیر و نیازمند شناسایی شده توزیع شد.

وی ادامه داد: همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن (ع) و فرار رسیدن ماه مبارک رمضان و حسب امر ولی امر مسلمین 15 هزار بسته‌های معیشتی با حفظ کرامت انسانی در بین خانوار های نیازمند و آسیب‌پذیر که تحت پوشش هیچ نهاد و سازمان حمایتی نبودند توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نیشابور اظهار کرد: در راستای لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری و برای کمک همدلانه به اقشاری که به واسطه ویروس کرونا مشاغل خود را از دست داده، متضرر و آسیب دیده‌اند؛ تمامی پایگاه های مقاومت بسیج را با هماهنگی قبلی در جهت شناسائی افراد نیازمند در شهر و روستا بسیج کرده ایم و در این بین بیش از 50 هزار خانوار نیازمند شناسائی شدند.

حسینی خاطر نشان کرد: مسجد باید محور انجام کارهای کمکهای مومنانه باشد. یعنی اگر چه مساجد به بهانه ویروس کرونا تعطیل است؛ به ویژه در ماه رمضان که مراسمی برگزار نمی‌شود؛ اما با این کار مسجد پایگاهی برای جمع آوری کمک‌ها باشد و هرکس به سهم خود در این کار خداپسندانه شریک شود.

وی گفت: امیدواریم با ارایه این کمک ها بخشی از مشکلات معیشتی نیازمندان و مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا مرتفع شود.

حسینی در پایان از تدارک بیش از 4 هزار بسته معیشتی دیگر تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: تاکنون گروه‌های مختلف جامعه در تهیه کمک مومنانه مشارکت و همکاری داشته‌اند که در این میان اصناف، بازاریان و کارمندان ادارات همراهی خوبی با بسیج داشته‌اند که جای تشکردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار