پیام تبریک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان با صدور پیامی مشترک یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر متن پیام مسعود مرسلپور فرماندارو حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهربه شرح ذیل است:
کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بی شک بخش عظیمی از پیشرفتهای حاصل شده در بخش اقتصاد کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر پرتلاش بدست آمده است و بی شک هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران استفاده بهتری نماید، به توسعه و پیشرفت بیشتری دست خواهد یافت.
امروز تبلور توان کارگران ایرانی برآمده از توان بازوان این طبقه متعهد و زحمتکش، در عرصه های مختلف نمایان شده و در حالی که کشورمان با تحریم ظالمانه مواجه است با همت کارگران، ایران اسلامی در مسیر رشد و سربلندی در حرکت است.
بدینوسیله ضمن تقدیر از کارگران شریف و پرتلاش شهرستان اسلامشهر یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به یکایک آنان تبریک عرض نموده، برای این عزیزان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده توفیقات روزافزون آرزومندیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار