بارش باران در بیشتر نقاط کشور

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی برای بیشتر استان‌های کشور، بارش باران پیش‌بینی کرد که این بارندگی‌ها تا بعدازظهر روز جمعه در شمال‌شرق ادامه می‌یابد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بارش باران در بیشتر نقاط کشور

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در بیشتر استان‌های کشور به جز سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان شاهد بارندگی خواهیم بود. بارندگی تا جمعه بعدازظهر در شمال‌شرق ادامه می‌یابد. همچنین در ساعات بعدازظهر جمعه در برخی نقاط شمال‌غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل غربی دریای خزر نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد.

علاوه بر این، روز شنبه بارش در شمال‌غرب، غرب، سواحل مرکزی و غربی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی و دامنه‌های زاگرس شمالی پیش‌بینی می‌شود. همچنین در مناطقی از نوار شرقی کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

همچنین روز یکشنبه در نیمه شمالی و نوار شرقی کشور شاهد بارندگی خواهیم بود و روز دوشنبه به جز در شمال شرق، در بیشتر مناطق کشور جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد شد.

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی، طی این مدت بارش گاهی با رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود و شدت آن روز پنجشنبه در شمال‌شرق، برخی نقاط استان‌های کرمان، فارس و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، روز جمعه در شمال‌شرق و روز شنبه در شمال‌غرب و غرب پیش‌بینی می‌شود. انتظار می‌رود در برخی از این مناطق بارش با وزش باد شدید و ریزش تگرگ نیز همراه باشد.

روز پنجشنبه خلیج‌فارس مواج بوده و غبارآلود بودن آسمان استان‌های بوشهر و جنوب خوزستان دور از انتظار نیست. همچنین در طول روز در استان‌های تهران، البرز، سمنان، قم و شمال اصفهان وزش باد شدید خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار