پیام تبریک رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، پیام تبریک حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم به شرح زیر است:

»بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله (ص):
أجوَدُکُم مِن بَعدِی رَجُلٌ عَلِمَ عِلما فنَشَرَ عِلمَهُ ؛
"میزان الحکمه ح،۱۳۸۲۵"

پیامبر اکرم "صلی الله علیه و آله وسلم" می فرماید: بخشنده ترین شما پس از من ، کسى است که دانشى بیاموزد ، آن گاه دانش خود را بپراکند.

به نام خداوند لوح و قلم ، وعطا کننده بیش وکم از سر خیر خواهی و حِکَم که باران رحمتش بی نظیر است و جُود و عطایش فراگیر

ایران اسلامی در سایه سار ولایت امروز به خود می‌بالد که بهره‌مند از وجود معلمان و اساتیدی فرهیخته است که دست همت از آستین فکرت برون آورده‌اند و خردمندانه با توانمند سازی کودکان و نوجوانان و جوانان این بوم وبر، طرحی نو در تعالی و پیشرفت میهن عزیزمان در انداخته‌اند. و این خیزش روشمند متناسب با شعار فاخر سال یعنی "جهش تولید" همزمان شده است و فرصتی است تا این دانشگاه و نظام تعلیم وتربیت در دوره محدودیت های عصر کرونا ،آموزش بالنده را با همت مضاعف وتولید مواد متنوع تدریس و مهارت در قالب شبکه شاد و پیام رسانهای داخلی را به فراگیران تجربه و عرضه نماید
امید واثق دارم مانند همیشه نهادها، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و بخش‌های مختلف کشور همچون ملت شریف ایران قدرشناس تلاش‌های معلمان و اساتید بوده و با همت عالی تلاش های همراهانه خویش را در قبال آموزش و پرورش به انجام رسانده تا این دستگاه آینده‌ساز و نسل پرور ،بتواند به قله های کمال و افتخار وجایگاههای شایسته وزیبنده نام ایران اسلامی است، دست یابد.
بی تردید دست یابی به افتخارات مرهون فراهم آوردن زمینه‌های تربیت معلمانی خلاق، فکور، ارزشمدار و تامین فضایی احترام آمیز متناسب با شان والای معلمان است.
و این مهم یعنی تربیت معلمانی با ویژگی های مذکور در سایه عنایات، و حمایت های مقام معظم رهبری و دولت محترم ونمایندگان شریف مردمی و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(دام حفظه) با اهتمام جدی و تدابیر شایسته در دانشگاه شریف فرهنگیان کشور در جریان است.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مطهری و دو شهید تابناک نظام آموزش و پرورش، شهیدان رجایی و باهنر، از خداوند متعال مسئلت دارم تا همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت و تحول در نظام آموزش و پرورش به خصوص معلمان گرانقدر را در پناه خود سلامت بدارد. و تا تحقق مفاد سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب گام های بایسته بدون فوت وقت برداشته شود.
گرچه در این ایام، ویروس منحوس کرونا دانش آموزان ودانشجویان عزیز را از نعمت حضور پربرکت معلمان در کلاس های درس محروم کرده ولی این قشر شریف و زحمتکش با حضور در فضای مجازی آموزش و تربیت را استمرار بخشیده و در حال ادای دین بار امانت آموزش هستند. وتجارب ارزشمندی را خلاقانه ونوآورانه در عرصه آموزش وپژوهش به نمایش گذاشتند.
در پایان از درگاه حضرت حق و عنایات حضرت ولیعصر (ع) مسئلت دارم تا در این ماه مبارک رمضان همه زحمت‌کشان دستگاه تعلیم و تربیت را برای تربیت فرزندانی فکور، خلاق، متدین، توانمند و مفتخر به هویت ایرانی اسلامی، در سایه ولایت امر مسلمین مقام معظم رهبری (دام عِزّه)توفیق روز افزون عنایت بفرماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار