امیرحسین صدیق با کپی برابر اصل به تلویزیون می آید

خبرگزاری پانا: اپیزود «کپی برابر اصل» از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بی افتد با بازی امیر حسین صدیق از شبکه تهران پخش می شود.

کد مطلب: ۱۰۵۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، اپیزود «کپی برابر اصل» یکشنبه 23 تیرماه ساعت 19 از شبکه تهران پخش خواهد شد.
نویسندگی این اپیزود را محمد محمودسلطانی و مسعود کرمی برعهده داشته و حسین فلاح آنرا کارگردانی کرده است.
«کپی برابر اصل» روایت مردی بنام شاهین است که از شباهت خود با برادر دوقولویش برای تصاحب اموال وی سوء استفاده کرده اما در اینکار درگیر اتفاقاتی می شود.
امیرحسین صدیق. طوفان مهردادیان. محمد عمرانی. سیاوش چراغی‌پور بازیگران این اپیزود هستند.
سایر عوامل ساخت برنامه عبارتند از: مدیر تصویربرداری: سیدمحسن حسینی. تدوینگر: روح‌الله هاشمی. مدیر تولید: مهدی تحویلیان. صدابردار: رضا کنشلو. صداگذار: محمدعلی درگاهی. طراح صحنه و لباس: آناهیتا اقبال‌نژاد. طراح گریم: خاطره خاشعی. عکاس: نرگس مقدسی.


**آسان‌ترین راه
همچنین اپیزود «آسان ترین راه» از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بی افتد» شنبه 22 تیرماه ساعت 19 از شبکه تهران پخش می شود.
این مجموعه بر اساس طرح اولیه از وحید حسن زاده توسط محمد محمود سلطانی و مسعود کرمی نگارش شده و حسین فلاح آنرا کارگردانی کرده است.
این اپیزود روایت مرد پیتزا فروشی است که برای فرار از ورشکستگی، مغازه خود را آتش می زند تا از بیمه خسارت بگیرد اما پی بردن فردی از این ماجرا موجب رخ دادن اتفاقاتی می شود.
شهرام عبدلی. ارسطو خوش رزم. فرید قبادی. امید روحانی. محمدرضا مالکی. سیما خضرآبادی. مونا رضایی. علیرضا حاجی­خانی بازیگران این اپیزود هستند.
سایر عوامل ساخت برنامه: مدیر تصویربرداری: بابک بذرافشان. تدوینگر: روح­الله هاشمی. مدیر تولید: مهدی تحویلیان. صدابردار: ایمان آزاد. صداگذار: محمدعلی درگاهی. طراح صحنه و لباس: آناهیتا اقبال­نژاد. طراح گریم: خاطره خاشعی. عکاس: پیمان نصیری.


**آخرین پل
اپیزود «آخرین پل» براساس طرحی از مرتضی علیزاده به نویسندگی محمد محمودسلطانی و مسعود کرمی و کارگردانی امیرمسعود آقاباباییان نیز دوشنبه شب 24 تیرماه ساعت 19 از شبکه تهران پخش می شود.

این اپیزود از مجموعه «شاید برای شما اتفاق بی افتد» روایت مردی جوان است که تلاش می کند با مذهبی نشان دادن خود امور کارگاه حاج ناصر را به دست بگیرد؛ جواد موفق به فریب وی می شود اما در ادامه اتفاقاتی نقشه های وی را با مشکل روبرو می کند.
ایمان صفا. بهزاد داوری. رضا توکلی. اکبر مددی‌مهر. آهو تعلیمی. محمد جباری. داود مقدادی. جعفر خلقی. لیلا عزیزی بازیگران این اپیزود هستند.
سایر عوامل ساخت برنامه: مدیر تصویربرداری:‌احسان غفوریان. تدوینگر: روح‌الله هاشمی. مدیر تولید: مهدی تحویلیان. صدابردار: ایمان آزاد. صداگذار: محمد درگاهی. طراح صحنه و لباس: امید مظاهری. طراح گریم: خاطره خاشعی. عکاس: شهاب‌الدین طاهری.

**یه زندگی ساده
یه زندگی ساده نیز از دیگر اپیزودهای مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بی افتد» است که توسط محمد محمودسلطانی و حسین تراب‌نژاد نوشته و از نوید میهن دوست آنرا کارگردانی کرده است و اپیزود سه شنبه 25 تیرماه از شبکه تهران پخش می شود.
این اپیزود روایت محسن است که خرج داروهای دخترش را تامین کرده و با بابک در یک ساندویچی شریک است و با بهم خوردن شراکت این دو به دلیل دروغگویی صاحب مغازه، محسن در تامین هزینه های داروی دخترش با مشکل روبرو شده و در این راه برای وی حوادثی رخ می دهد.
مهدی صبائی. مروارید رمضانی. رضا ناصحی. رضا نجفی. روح‌الله محرابی بازیگران این اپیزود هستند.
سایر عوامل ساخت برنامه: مدیر تصویربرداری: حمیدرضا رحیم‌زاده. تدوینگر: روح‌الله هاشمی. صدابردار: مهرداد دادگری. صداگذار: محمدعلی درگاهی. طراح صحنه و لباس: سمیرا شجاعی. طراح گریم: خاطره خاشعی. عکاس: پری‌سا ایمان‌پور.
مجموعه اپیزودیک «شاید برای شما هم اتفاق بی افتد» به تهیه کنندگی «اکبر تحویلیان» در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 19 میهمان علاقه مندان است. تکرار این مجموعه هر شب ساعت 23 از شبکه تهران پخش خواهد شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار