آلبوم «یه دنیا حرف» با صدای «مهدی یغمایی» منتشر شد

خبرگزاری پانا: آلبوم موسیقی «یه دنیا حرف» با صدای «مهدی یغمایی» منتشر شد.

کد مطلب: ۱۰۵۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛آلبوم موسیقی یه دینا حرف پس لز حاشیه های فراوان 19 تیرماه سال جاری در بازار موسیقی ایران منتشر شد.

بر اساس این گزارش؛ در ماههای گذشته مشکلات بین «مهدی یغمایی» و «رامین بصیرت نیا» تهیه کننده او تا حدی شدت پیدا کرد که این خواننده رسما اعلام کرد من دیگر با هیچ تهیه کننده ای قرارداد ندارم و قید انتشار آلبوم یه دنیا حرف را زده ام. در یک اتفاق کاملا غیر حرفه ای از صبح روز چهارشنبه 19 تیر این آلبوم از سوی تهیه کننده و در یک سکوت خبری مطلق با قطعه روانه بازار شد.

«حس عجیب» ، «چه کردی» ، «حسادت» و «یه دنیا حرف» و... از جمله قطعات این آلبوم است. در بخش آهنگ و تنظیم آن «مهدی یغمایی» ، «میلاد اکبری» ، «پوریا حیدری» ، «سعید سام» و «بابک وزیری» حضور دارند و ترانه های آلبوم از سروده های «علی بحرینی» ، «مهشاد عرب» ، «مهدیه عرب» ، «حامد صوفی پور» ، «نیلوفر کولی وند» و «پوریا ربیعی» می باشد. از سوی دیگر همزمان با کمرنگ شدن احتمال انتشار این اثر یغمایی کار بر روی آلبوم دیگری را آغاز کرد که کار ساخت آن به تهیه کنندگی«حامد سلگی» هشتاد در صد پیشرفت داشته است و تا پاییز امسال عرضه خواهد شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار