مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

مراقبین سلامت جهادگران عرصه سلامت در آموزش و پرورش هستند

اسلامشهر (پانا) - جلسه تقدیر از مراقبین سلامت آموزش و پرورش اسلامشهر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی و با حضورمدیر آموزش و پرورش ومراقبین سلامت در سالن جلسات منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۵۰۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مراقبین سلامت جهادگران عرصه سلامت در آموزش و پرورش هستند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در این نشست حسینعلی بنار؛ مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با تبریک ماه مبارک رمضان ،هفته سلامت و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم، از همت و تلاشی که مراقبین سلامت به خرج داده و آموزش و پرورش را در این روزهای سخت همراهی کردند تجلیل به عمل آورد.

او در ادامه افزود: مهمترین حسن مناسبت ها در تقویم این است که انسان ها را به خود می آورد تا قدردان کسانی باشند که به افتخار زحماتی که می کشند برگی از این تقویم را به خود اختصاص داده اند و با توجه به شعار هفته سلامت امسال و مشکلات بهداشتی که با آن روبرو هستیم با شجاعت کامل در جهت تامین سلامت کشور ایستادند و مانند جهادگران عرصه نبرد همراه ما بودند.

بنار تصریح کرد: قطعا عملکرد حوزه سلامت با عنایت به کمبود نیروی انسانی این حوزه از جهت داشتن نیروی انسانی و سرانه نیرو در این حوزه، مبین این نکته است که تلاش و دغدغه شما بیشتر از حد انتظار بوده است که جای تقدیر از کلیه عزیزان را دارد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: تبیین مسئولیت ها و کارها در حوزه سلامت یک ضرورت است و مفهوم سلامت به عنوان یک مفهوم گسترده ریشه در فرهنگ دینی و ملی ما داشته و احادیث مختلف و کتب و منابع ملی به صراحت در خصوص امنیت و سلامت صحبت های زیادی صورت گرفته است و تامین سلامت به معنای خاص کاری است که شما بزرگواران در مدارس و جایگاهی که هستید به آن عمق بخشیدید.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار