سایت پسماند محمدآباد بدون هماهنگی شورای شهر قزوین واگذار شده است

قزوین (پانا)- رییس کمیسیون خدمات شهری پارلمان محلی قزوین اعلام کرد مدیریت مرکز دفن بهداشتی پسماند محمدآباد بدون مصوبه و نظر شورای اسلامی شهر قزوین واگذار شده است.

کد مطلب: ۱۰۵۰۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
سایت پسماند محمدآباد بدون هماهنگی شورای شهر قزوین واگذار شده است

زهرا یوسفی در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: چندین جلسه در کمیسیون خدمات شهری موضوع مدیریت مرکز دفن بهداشتی پسماند محمدآباد با حضور اعضای شورا بررسی شد؛ اما در جلسات به جمع بندی نرسیدیم.

وی افزود: بنده با تحویل گرفتن این سایت توسط شهرداری قزوین مخالف بودم؛ چرا که از ابتدا تمام هزینه ها توسط شهرداری قزوین پرداخت شده و هیچ یک از شهرداری هایی که زباله های شهرشان را به این مکان منتقل می کردند، هزینه این خدمت را نمی پرداختند.

یوسفی تاکید کرد: باید مشخص شود که چرا واگذاری این سایت بدون اطلاع و مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفته است و واگذاری با چه شرایطی و برای چه مدتی بوده و تکلیف دارایی های شهرداری در آن سایت چه خواهد شد؟

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: در هر صورت این موضوع باید با هماهنگی و اطلاع شورای اسلامی شهر قزوین صورت می گرفت که متاسفانه در صحن شورا مطرح نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار