رشد طلایی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

تهران (پانا) - شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (۱۰ اردیبهشت) به عدد ۸۷۸ هزار و ۱۲۲ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته ۱۸.۵ درصد رشد را تجربه کرد.

کد مطلب: ۱۰۵۰۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رشد طلایی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

به گزارش ایرنا،‌ در پنج روز معاملات هفته‌ جاری، شاخص بورس ۱۳۶ هزار و ۱۷۰ واحد افزایش داشت؛ شاخص کل در پایان روز چهارشنبه (سوم اردیبهشت ماه) با عدد ۷۴۱ هزار و ۹۵۲ واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (۱۰ اردیبهشت ماه) به عدد ۸۷۸ هزار و ۱۲۲ واحد رسید.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۲۵۲ هزار و ۵۷ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۲۸۵ هزار و ۶۶۸ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۱۶۷ هزار و ۵۷۰ واحد به عدد ۱۸۹ هزار و ۷۲۹ واحد رسید.

در پنج روز معاملاتی این هفته بورس نمادهای پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، بانک اقتصاد نوین، بانک تجارت، فولاد مبارکه اصفهان، گلوکوزان، سرمایه گذاری خوارزمی در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

در هفته‌ای که گذشت گروه‌های شیمیایی‌ها، فرآورده‌های نفتی، سرمایه‌گذاری‌ها، بانک‌ها، فلزات اساسی، مواد دارویی، سیمان، خودرو و قطعات، بیمه و بازنشسته، صنایع غذایی به جز قند و شکر، کانی‌های غیرفلزی، کانی‌های فلزی، چند رشته‌ای صنعتی با رشد مثبت بر شاخص کل همراه بودند.

هفته‌ای که گذشت گروه‌های شیمیایی، خودرو و قطعات، فلزات اساسی، سیمان، آهک و گچ، مواد دارویی، محصولات فلزی، رایانه، بانک‌ها و موسسات اعتباری، فرآورده‌های نفتی، سرمایه گذاری‌ها، صنایع غذایی به جز قند و شکر، بیمه و بازنشستگی، کانه‌های فلزی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله، انبوه سازی املاک و مستغلات، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، محصولات کاغذی و محصولات فلزی و فنی و مهندسی نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات را داشتند.

همچنین شیمیایی، خودرو و قطعات، مواد دارویی، فلزات اساسی، سیمان، آهک و گچ، رایانه، محصولات فلزی، بانک‌ها و موسسات اعتباری، سرمایه‌گذاری‌ها، فرآورده‌های نفتی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، کانه های فلزی، حمل و نقل، بیمه و بازنشستگی، محصولات فلزی، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، واسطه‌گری‌های مالی و پولی و صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله بیشترین میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار