جزئیات برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم

در روز ۱۲ اردیبهشت، پیام تبریک وزیر از طریق پیامک برای تمام معلمان ارسال می‌شود

تهران (پانا) - آغاز هفته معلم از فردا جمعه ۱۲ اردیبهشت است که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها استانی و یا به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۵۰۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم

آغاز هفته معلم با 12 اردیبهشت و روز شهید مطهری اسوه معلمی است. ۱۳ اردیبهشت روز معلم و نقش و جایگاه او در گام دوم انقلاب اسلامی، ۱۴ اردیبهشت روز معلم و مرجعیت علمی و اجتماعی، ۱۵ اردیبهشت روز معلم و نقش او در تحول نظام آموزشی و پرورشی، ۱۶ اردیبهشت، روز تجلیل از پیشکسوتان و گنجینه‌های تعلیم و تربیت، ۱۷ اردیبهشت روز معلم، جهاد آموزشی و سلامت خانواده و ۱۸ اردیبهشت روز نقش معلم در جهش تولید علم و فناوری نامگذاری شده است.

ویدئو کنفرانس وزیر آموزش و پرورش با مسئولان استانی و نمایندگان معلمان در روز ۱۱ اردیبهشت از دیگر برنامه‌های این هفته است که نمایندگانی از اولیا نیز حضور دارند و با وزیر صحبت می‌کنند.

در روز جمعه پیام تبریک وزیر از طریق پیامک برای همه معلمان ارسال می‌شود و پیام تلویزیونی مقام معظم رهبری از طریق رسانه ملی پخش می‌شود. گفت‌وگوی تلفنی با خانواده شهیدان باهنر، رجایی و مطهری و چندتن از پیشکسوتان فرهنگی را نیز تدارک دیده شده است.

روز شنبه دیدار ویدئوکنفرانسی معلمان با رئیس جمهور، روز یکشنبه برنامه‌های استانی، روز دوشنبه دیدار ویدئو کنفرانسی با رئیس مجلس، روز سه شنبه چندبرنامه تلویزیونی برای وزیر و معاونان تدارک دیده شده است. روز چهارشنبه نیز برنامه‌های استانی اجرا می‌شود که با برنامه‌های ملی تداخل نداشته باشد. روز پنجشنبه ارتباط وزیر آموزش و پرورش با معلمانی که در عرصه علم و فناوری کار کرده‌اند پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار