صعود 22 پله‌ای استان بوشهر در رونق تولید

بوشهر(پانا) - استاندار بوشهر اعلام کرد استان بوشهر در عرصه رونق تولید در حال حاضر در رتبه هفتم کشور قرار دارد در حالی که از رتبه 29 به رتبه هفتم رسیده و نشان از تلاش بی وقفه کارگران، کارفرمایان و همه فعالان اقتصادی استان است.

کد مطلب: ۱۰۵۰۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
صعود 22 پله‌ای استان بوشهر در رونق تولید

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین تجلیل از منتخبین جامعه کارگری استان بوشهر با تبریک روز کارگر گفت: در شرایط کنونی که کشور در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه قرار دارد، کارگران در خط مقدم تولید و جنگ اقتصادی هستند.
وی با اشاره به سال جهش تولید اضافه کرد: در ادامه سیاست های سالهای اخیر که شعار سال از سوی رهبری در مورد مسائل اقتصادی بود، امسال هم سال جهش تولید نام گرفت. شعاری حکیمانه که اگر برای تحقق آن تلاشی نکنیم، کشور دچار مشکلات بیشتری خواهد شد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه برای موفقیت در میدان جنگ اقتصادی باید شعار جهش تولید را جدی بگیریم، تصریح کرد: برای تحقق جهش تولید موانع پیش روی تولید در استان برداشته شود، دستگاه های اجرایی باید موانع موجود بر سر راه توسعه تولید در استان را بردارند و در کنار همت و تلاش کارگران شاهد جهش در تولید باشیم.
گراوند تاکید کرد: استان بوشهر در عرصه رونق تولید در حال حاضر در رتبه هفتم کشور قرار دارد در حالی که از رتبه 29 به رتبه هفتم رسیده و نشان از تلاش بی وقفه کارگران، کارفرمایان و همه فعالان اقتصادی استان است.
وی افزود: کارگران و کارفرمایان به عنوان سرداران خط مقدم تولید می توانند خنثی کننده جنگ اقتصادی دشمن باشند.
استاندار بوشهر از خدمات کارگران در زمان شیوع کرونا هم قدردانی کرد و گفت: لازمه در خانه ماندن این بود که واحدهای تولید فعال باشند و کارگران هم در شرایط کرونا مجبور به فعالیت بودند؛ بنابراین قدردان زحمات کارگران هستیم.
گراوند بیان کرد: با تلاش و همت شبانه روزی کارگران استان، تولید در استان متوقف نشد و کارگران و کارفرمایان در شرایط مقابله با کرونا برای پایداری اقتصاد استان در خانه نماندند تا واحدهای تولیدی فعال باشند.
وی بر تقویت تشکل های کارگری در جهت توسعه و حل مشکلات استان تاکید کرد.
در پایان از برگزیدگان کارگری و کارفرمایی استان بوشهر تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار