148 مدرسه استان به اینترنت تجهیز شدند

بوشهر(پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و‌ پرورش استان بوشهر گفت با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری 148 مدرسه در استان به اینترنت تجهیز شده تا مشکل دسترسی دانش آموزان این مدارس به شبکه شاد مرتفع شود.

کد مطلب: ۱۰۵۰۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
148 مدرسه استان به اینترنت تجهیز شدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، عبدالرضا بندری در گفتگو با هفته نامه اتحادجنوب با بیان اینکه دو هزار و 100 دانش آموز بوشهری در 409 مدرسه ابتدایی از نعمت دسترسی به اینترنت جهت بهره مندی از شبکه شاد محروم هستند، گفت: با هماهنگی اداره کل ارتباطات و فناوری استان مودم های سیار سیم کارت دار که دارای دو سال اینترنت رایگان هستند، در اختیار این مدارس قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مشکل اینترنت 148 مدرسه با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری حل شده، اضافه کرد: اگر مدرسه ای هم در استان بدون خط تلفن باشد به آن مدرسه خط تلفن در راستای آموزش هرچه بهتر دانش آموزان تعلق می گیرد.

بندری با اشاره به اینکه 700 دانش آموز دشتستانی در 165 مدرسه به اینترنت دسترسی ندارند، افزود: از این تعداد حدود 650 نفر در مقطع ابتدایی چند پایه هستند که با توزیع درسنامه توسط راهبران تاموزشی تلاش کرده ایم که مانع تعطیلی آموزش شویم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی ادامه داد: 50 دانش آموز باقی مانده در مقطع متوسطه اول تحصیل می کنند که در روستاهایشان دسترسی به اینترنت وجود ندارد اما در مدارس آنها به اینترنت مجهز شده است.

بندری با اشاره به اینکه در مناطق پشت کوه، تنگ ارم و بوشکان در دشتستان اینترنت وجود ندارد، تصریح کرد: باهمکاری و همراهی معلمان اجازه نمی دهیم که دانش آموزی به دلیل نداشتن اینترنت، از آموزش عقب بماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار