استاندار گیلان :

تجلی همدلی مردم گیلان در رزمایش مواسات

رشت (پانا) - استاندار گیلان با اشاره به تجلی همدلی و انسجام مردم گیلان در رزمایش مواسات و کمک همدلانه، گفت با تلاش های ارزنده نماینده محترم ولی فقیه در استان و مردم خیر و مومن گیلان کمک های خوبی جمع آوری شده که امروز همزمان در سراسر استان به تعداد بیش از ۵۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی بین خانواده های آسیب دیده توزیع خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۵۰۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلی همدلی مردم گیلان در رزمایش مواسات

به گزارش اینسنا، ارسلان زارع امروز در رزمایش مواسات و کمک همدلانه که در مصلی رشت برگزار شد، اظهار کرد: بیماری کرونا اگر چه یک تهدید جانی نه فقط برای مردم کشور ما بلکه برای همه مردم دنیا بود؛ اما جمهوری اسلامی ایران با همکاری شایسته مردم توانست در فضای همدلی، با تقویت وحدت و همبستگی، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تلاش همه خدمتگزاران مردم به ویژه دولت جمهوری اسلامی و همچنین با فداکاری کادر درمان توانست در این بحران عملکرد موفقی داشته باشد.

استاندار گیلان افزود: مشارکت اقشار مختلف مردم، نخبگان، سمن ها، گروه های جهادی، طلاب، دانشجویان، بازاریان و کسبه با گذشت بیش از دو ماه این بیماری به خوبی مدیریت شد که امروز عملکرد جمهوری اسلامی ایران مورد ستایش سازمان های بین المللی دنیا از جمله سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته است.

وی گفت: اگرچه این بیماری آسیب های فراوانی به بخش های مختلف کشور و دنیا وارد کرد اما بر اساس همین مولفه های پیش گفته و همچنین همدلی و انسجام شاهد آسیب های کمتری در کشور بودیم.

زارع تصریح کرد: به تبع آسیبی که به مشاغل وارد آمد، نیاز بود کمک خیرانه مردم و دولت به این اقشار صورت گیرد، در این راستا با تصویب هیات وزیران و ستاد ملی مقابله با کرونا اعتبارات خوبی تدارک دیده شد که در حال توزیع است. همچنین برای کمک به فعالان اقتصادی در بخش خدمات ۷۵۰۰۰ میلیارد تومان در حال پرداخت است.

استاندار گیلان با اشاره به تجلی همدلی و انسجام مردم گیلان در رزمایش مواسات و کمک همدلانه، بیان کرد: در پی فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک همدلانه به اقشار آسیب پذیر، فضای خوبی برای جمع آوری کمک های خیرانه شکل گرفت و از روزهای نخستین با تلاش های ارزنده نماینده ولی فقیه در استان و مردم خیر و مومن گیلان کمک های خوبی جمع آوری شده که امروز همزمان در سراسر استان به تعداد بیش از ۵۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی بین خانواده های آسیب دیده توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار