در گفتگو با پانا؛

علمی: تولید محتوای با کیفیت، یکی از مهم‌ترین راه‌های برقراری ارتباط است

تبریز(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت یکی از مهم‌ترین راه‌های برقراری ارتباط، تولید محتوای با کیفیت است و تولید محتوا از اثرگذارترین و کم هزینه ترین روش های جذب دانش آموز است.

کد مطلب: ۱۰۵۰۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
علمی: تولید محتوای با کیفیت، یکی از مهم‌ترین راه‌های برقراری ارتباط است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، در گفت و گو با پانا گفت: دنیای جدیدی که ما در آن زندگی می کنیم، بسیار متفاوت تر از آن چیزی است که تصور می‌کنیم.

وی افزود: تکیه بر دانش، اهمیت به کسب اطلاعات و نیز در اختیار داشتن دنیای ارتباطات و ویژگی های بی‌پایان اینترنت این امکان را به شما می دهد تا رشد کنید، کشور خود را به توسعه برسانید و نسبت به ترویج آموزش و مهارت ها علاقه نشان دهید.

طاهر علمی ادامه داد: برای این امر راه های بسیاری وجود دارد، اما یکی از اصلی ترین راه های موفقیت، توجه به نحوه برقراری ارتباط با مخاطبان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنان که می‌دانید از مهم‌ترین راه‌های برقراری این ارتباط، تولید محتوای با کیفیت است.

تولید محتوا از اثرگذارترین و البته کم هزینه ترین روش های جذب دانش آموز است.

وی در مورد هدف از تولید محتوا گفت: باید جلب اعتماد دانش آموزان، اولیا و معلمان در این محتوا ها ایجاد شود و محتوایی موفق است که با توجه به نیاز مخاطب تولید شده باشد.

علمی ادامه داد: محتوا کمک می کند، دانش آموزان به سمت آموزش و توانایی انجام مهارت در زندگی جذب شوند و برای کسب دانش، کمک کار دانش آموز است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در ادامه افزود: محتوا، بخش بزرگی از زندگی روزمره دانش‌آموزان را تشکیل می‌دهد و اجتناب از آن دشوار است.

وی گفت: اگر به دنبال تولید محتوا برای شبکه شاد هستیم؛ باید دقت کنیم که محتواهای تولیدی برای این شبکه طوری باشد که به دانش‌آموز آگاهی دهد، سوالات دانش آموزان را پاسخگو باشد، باعث نشاط دانش آموزان شده و نیز در تصمیم گیری های دانش آموزان، راهنمای مناسب و مطلوب برای آنان باشد.

علمی در پایان خاطر نشان کرد: در تولید محتوا از ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش به ویژه از نیروهای جوان ،مبتکران دانش آموزان ، معلمان علاقمند و ماهر و حتی از والدین باسواد در این زمینه باید استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار