جهش چشمگیر و نگران کننده ابتلا به کرونا ویروس

دانشگاه علوم پزشکی اهواز: شناسایی ۱۵۸ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در طول شبانه روز گذشته در خوزستان

شمار مبتلایان به کرونا در خوزستان به ۲۵۹۸ نفر رسید

اهواز (پانا) - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۹، از شناسایی ۱۵۸ مورد جدید به کروناویروس در طول شبانه روز گذشته در خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه علوم پزشکی اهواز: شناسایی ۱۵۸ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در طول شبانه روز  گذشته در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، حسین کاملی با اعلام این خبر افزود:

موارد جدید ابتلا به تفکیک شهرستان شامل اهواز ۸۱ نفر،
امیدیه ۱ نفر، اندیمشک ۱ نفر، باوی ۱۲ نفر، دشت ازادگان ۱ نفر، رامهرمز ۶ نفر ، کارون ۸ نفر، ماهشهر ۲ نفر، مسجدسلیمان ۴ نفر، هندیجان ۲ نفر، هویزه ۶ نفر، شوشتر ۶ نفر، بهبهان ۳ نفر، دزفول ۱۳ نفر، شوش ۳ نفر، گتوند ۵ نفر، آبادان ۲ نفر و خرمشهر ۲ نفر بوده است که با شناسایی این ۱۵۸ مورد جدید، تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ از آغاز بروز کرونا تاکنون در خوزستان به ۲۵۹۸ مورد افزایش یافت.

او با اشاره به آمار جانباختگان گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر از بیماران مبتلایان به کرونا جان خود را از دست دادند که آمار جانباختگان به تفکیک در اهواز ۳ مورد، کارون ۱ مورد، شوشتر ۲ مورد گزارش شده است و تعداد جانباختگان به ۲۰۹ نفر رسید.

کاملی در ادامه یادآورشد: در حال حاضر ۳۹۰ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه از ابتدای آغاز بحران همه‌گیری کرونا ویروس تاکنون ۱۹۹۹ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان گفت: انتظار می رود شهروندان جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند و ضمن رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی، فاصله اجتماعی را بیش از پیش رعایت کرده و از حضور در تجمعات و اماکن پر تردد بپرهیزند و حتی الامکان از سفرهای بین شهری خودداری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار