فرماندار ملارد: باید منطقه را برای افراد متخلف و سودجو در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز ناامن کنیم

ملارد (پانا) - جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز شهرستان ملارد به ریاست برنجی فرماندار و با حضور دادستان، بخشداران، شهرداران و دیگر اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ملارد: باید منطقه را برای افراد متخلف و سودجو در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز ناامن کنیم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد، در این جلسه سجاد برنجی، فرماندار ملارد در سخنانی اظهار کرد: اگر امروز محکم با تغییر کاربری اراضی مبارزه نکنیم در آینده نزدیک چهره منطقه کاملا مخدوش خواهد شد. با توجه به وسعت منطقه و جلوگیری از فعالیتهای غیرقانونی، تهیه نقشه هوایی از اراضی شهرستان ملارد برای برخورد جدی با متخلفان ساخت و سازهای غیر مجاز، در اولویت کاری قرار می گیرد و دستگاه های متولی باید طبق آن با تصرفات و تغییر کاربری ها مقابله نمایند.

او بیان کرد: باید سلسله اقدامات قانونی توسط ادارات و نهادها برای مقابله با آسیب به اراضی کشاورزی طبق قوانین صورت گیرد و حراست ها و مدیران دستگاه های متولی اجازه فساد عده ای را در زمینه تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز ندهند.

در بخش دیگری از این نشست، جبله دادستان ملارد نیز در سخنانی بیان کرد: چشم پوشی و اغماض در هیچ موردی از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی قابل پذیرش نیست و تکلیف امروز همه مسئولین شهرستان، رعایت جدی قانون حفظ اراضی کشاورزی است و باید از ساختن حتی یک ساختمان در اراضی کشاورزی جلوگیری کنیم.

او تصریح کرد: امروز وظیفه قانونی جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تفکیک اراضی است، بنابراین باید از روز اول با متخلفین برخورد شود و در حوزه قضایی شهرستان ملارد دستورات تام در بحث شهرسازی و برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز صادر می شود.

جبله اذعان کرد: قانون باید اجرا شده و امروز ممنوعیت تغییر کاربری باید اعمال شود. اگر می خواهیم جلوی ظلم را بگیریم، ارفاق در مورد افراد متخلف در حوزه ساخت و ساز ظلم به مردم و شهرستان است.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار