ماه رمضان و برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز در فضای مجازی

تهران ( پانا ) - فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه چهار، از تدارک مسابقات قرآن، عترت و نماز همکاران اداری در ماه مبارک رمضان در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ماه رمضان و برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز در فضای مجازی

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، کارشناسی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه چهار، مطابق سنوات گذشته، مسابقات قرآن، عترت و نماز را ویژه همکاران اداری در فضای مجازی برگزار می کند.

صالحی فرد، کارشناس مسوول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه چهار در گفتگو با پانا، با تعبیر ماه مبارک رمضان به ماه فرصت ها گفت: امسال ماه رمضان متفاوتی را تجربه می کنیم که با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و تاکید بر رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی، برنامه های معمول سال های گذشته نظیر نماز جماعت، جزءخوانی حضوری قرآن کریم، افطاری و ... را نداریم اما از این رهگذر خلأ برنامه های فرهنگی و مذهبی ویژه ماه خوب خدا را تا حد امکان در فضای مجازی جبران و دنبال کردیم.

صالحی فرد با بیان این نکته که ماه مبارک رمضان، فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا با تدبیر و تدبر در آیات جاودان قرآن کریم، به آستان ملکوتی حضرت دوست نزدیک شویم و در این بهار قرآن، روح و جان خود را با عطر معرفت مصحف شریف و سرشت پاک اسلام مبین بیارائیم، افزود: بر اساس برنامه های ابلاغی اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، تحت عنوان پویش قرآنی صبح درخشان، روزانه بخشی از تلاوت جزء مربوطه در ساختمان اداره پخش و ادامه آن تا پایان جزء توسط همکاران به صورت فردی و خانوادگی انجام می شود.

کارشناس مسوول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه چهار خاطرنشان کرد: در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ ناب سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز، محتوای مسابقات اعجاز قرآن، احادیث حضرات ائمه معصومین (علیهم السلام) و احکام اداری و روزه داری به صورت اتوماسیونی برای دوایر داخلی اداره ارسال می شود و در پایان ماه مبارک پس از برگزاری آزمون از نفرات برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است مسابقه مهدویت و شناخت شخصیت حضرت ولیعصر(عج) و آشنایی با نهضت ظهور و وظایف منتظران در ماه شعبان المعظم به همین شکل برگزار گردید و برگزیدگان تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار