مدیر آموزش و پرورش قرچک:

تفکرات فرهنگی، صنعتی و تولیدی باعث پیشرفت جامعه است

قرچک (پانا) - به گفته مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، اگر تفکرات یک جامعه فرهنگی، صنعتی و تولیدی باشد بی شک موفقیت را در پی خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۴۹۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تفکرات فرهنگی، صنعتی و تولیدی باعث پیشرفت جامعه است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، به همراه اعضای شورای معاونین به مناسبت هفته بزرگداشت کارگر با دبیر اجرایی خانه کارگر و پیشکسوتان عرصه کارگری دیدار و گفتگو کرد و هفته کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش شهرستان قرچک تبریک گفت.

غلامرضا بختیاری در این دیدار اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جامعه کارگری یکی از ابزار مهم پیشرفت اقتصاد کشور هستند و نقش بسزایی در چرخه تولید دارند.

او در ادامه افزود: مسئولان جامعه کارگری منطقه، نگاه مثبت در حوزه آموزش دارند و این نگاه ستودنی است. راه اندازی مرکز پژوهش خانه کارگر یکی از اقدامات بارز و مورد توجه است که جامعه کارگری و خانواده آنها به صورت رایگان تحت آموزش های مختلف قرار می‌گیرند که نشان از تفکر و بالای جامعه کارگری و مسئولان کارگری منطقه است.

بختیاری تصریح کرد: اگر تفکرات یک جامعه فرهنگی، صنعتی و تولیدی باشد بی شک موفقیت را در پی خواهد داشت.

او بیان کرد: علم، صنعت و تولید پایه های پیشرفت یک جامعه را در بر می گیرند و شهرستان قرچک که بیش از ۷۰درصد آن را جامعه کارگری تشکیل می دهند، باید مسئولان با بصیرت و در جهت رفع مشکلات جامعه کارگری تلاش نمایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: با اتحاد و همدلی در حوزه آموزش، تولید و صنعت می توانیم مسیر پیشرفت کشور را هموار کنیم که این امر مهم در شهرستان قرچک رخ داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار