جلسه هم اندیشی تولید محتوای سازمان دانش آموزی منطقه چهار با حضور پیشکسوتان

تهران (پانا) - فکور، مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه چهار، بهره گیری از تجارب ارزنده پیشکسوتان را در طراحی و برنامه ریزی آموزشی مهارت های تشکیلاتی موثر و مغتنم خواند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی تولید محتوای سازمان دانش آموزی منطقه چهار با حضور پیشکسوتان

جلسه هم اندیشی تولید محتوای الکترونیکی سازمان دانش آموزی با حضور پیشکسوتان این عرصه در دفتر مدیر سازمان دانش آموزی منطقه چهار برگزار شد.

به گزارش پانا، آزیتا فکور، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه چهار گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و تمرکز بر آموزش غیر مستقیم، همواره تولید محتوای الکترونیکی برتر، کاربردی و با کیفیت از دغدغه های سازمان دانش آموزی منطقه چهار بوده است.

فکور با ارزیابی مطلوب فعالیت های انجام شده در این زمینه خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی آموزش و شناخت عمیق فعالیت های مهارتی و تشکیلاتی در فضای مجازی، سازمان دانش آموزی منطقه چهار نسبت به ایجاد اتاق فکر و برگزاری جلسات منسجم با هدف بهره گیری از توانمندی ها، تجارب و پیشنهادهای ارزنده همکاران و پیشکسوتان این عرصه در طراحی و برنامه ریزی فعالیت ها اقدام کرده است.

گفتنی است جلسات هم اندیشی با لحاظ پروتکل های بهداشتی و رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی با حضور استادان و صاحب نظران به صورت انفرادی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار