اجرای طرح تلاوت نور دبیرستان پسرانه فجر منطقه 14در ماه مبارک رمضان

تهران (پانا) - طرح تلاوت نور به همت دانش آموزان دبیرستان فجر منطقه 14در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۰۴۹۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح تلاوت نور دبیرستان پسرانه  فجر منطقه 14در ماه مبارک رمضان

رضا محمدی، مدیر دبیرستان پسرانه فجر منطقه 14 در این باره گفت: همزمان با آغاز فعالیت های آموزشی مدرسه در فضای مجازی، روش های اجرای فعالیت های پرورشی و تربیتی دانش آموزان رانیز موردبررسی قرار دادیم تا با توجه نیاز های تربیتی دانش آموزان درحال حاضر بتوانیم شرایط را برای رشد همه جانبه آنها فراهم کنیم.

محمدی در ادامه گفت:با توجه به فرا رسیدن به ماه مبارک رمضان و به منظور استفاده هر چه بیشتر دانش آموزان دراین ماه مبارک و انس آنها بااین کتاب آسمانی در بهار قرآن علاوه بر تلاوت قرآن صبحگاهی ،طرح تلاوت نور را نیز آغاز کردیم که به لطف خداوند متعال و عنایت خانواده ها به قرآن کریم مورد استقبال قرار گرفته است.

وی افزود: این طرح به این صورت است که در پایان ساعت مدرسه مجازی فایل تلاوت یک جز از قرآن کریم برای آنها ارسال می شود،که شرکت کنندگان می بایست در خانه و با حضور سایر اعضا نسبت به تلاوت قرآن اقدام نموده وجهت اینکه سایر دوستان و همکلاسی هایشان را به این امر زیبا تشویق نمایند از محفل تلاوت نور در منزل عکس گرفته و در گروه کلاسی منتشر نمایند. تا علاوه بر شرکت در جشنواره عکس در پایان ماه مبارک،دعوت کردن دیگران به کار های خیر آن هم به صورت غیر مستقیم را نیز یاد بگیرند. در پایان از همه دانش آموزان، اولیا و به ویژه همکاران پرتلاش دبیرستان پسرانه فجر منطقه 14 که خالصانه و بی وقفه در راه تربیت دانش آموزصالح تلاش میکنند تشکر میکنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار