بُعد مسافت و کمبود امکانات مانع تحصیل دانش آموز شهرستان شهریار نشد

شهریار (پانا) - آموزگار ایثارگرآموزش و پرورش شهریار با وجود سکونت در شهر تهران و پیمودن 100 کیلومتر مسیر به منزل دانش آموز خود رفت تا از آموزش بهره مند گردند .

کد مطلب: ۱۰۴۹۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بُعد مسافت و کمبود امکانات مانع تحصیل دانش آموز شهرستان شهریار نشد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان شهریار، فعالیت، اقدامات و ایثارگری معلمان شهرستان شهریار بعد از شیوع ویروس کرونا ادامه دار است تا هیچ دانش آموزی به دلیل کمبود امکانات از تحصیل باز نماند.

معصومه گرجی، آموزگار دبستان فرشتگان شهرستان شهریار، در اقدامی خیرخواهانه به جهت پیگیری آموزش مجازی دانش آموزانی که از اتباع خارجی هستند با وجود سکونت در شهر تهران و پیمودن 100 کیلومتر مسیر، در منزلشان حاضر شد.

این آموزگار فداکار با اشاره به اینکه آموزش دادن وظیفه ذاتی یک معلم است، اظهار کرد: پس از بررسی عدم حضور دانش آموز اتباع خارجی در آموزش مجازی به منزل ایشان مراجعه کردم و در راستای انجام رسالت اصلی خودم گامی هر چند کوچک برداشتم.

او تصریح کرد: اقدام نیک و عمل شایسته هیچ انتهایی ندارد و حتی ریشه در زندگی انسان ها می تواند داشته باشد، می توان با انتشار کارهای خوب و آموزش نیکی کردن به دانش آموزان، آنها را به آینده بهتر و زندگی ایده آل تشویق کرد.

گرجی افزود: به نظر بنده دانش آموزان برای تحصیل خود باید آسودگی خاطر داشته باشند و بدون هیچ دغدغه ای برای موفقیت خود تلاش کنند، پس باید تلاش کنیم در حدتوانمان تا هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند.

آموزگار دبستان فرشتگان شهرستان شهریار ضمن قدردانی از تکریم و اقدامات صورت گرفته توسط مقام عالی وزارت و مدیریت آموزش و پرورش شهریار از معلمان تلاشگر و نیکوکار ، تنها پاداش خود را خوشحالی و خرسندی و عاقبت بخیری دانش آموزانش عنوان کرد.

خبرنگار: سارا وثاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار