ویژه برنامه های « شهر خدا شهر همدلی» در فرهنگسرای آفتاب

تهران (پانا) - فرهنگسرای آفتاب؛ همزمان با سایر مراکز و فرهنگسراهای شهر تهران با ویژه برنامه های فرهنگی هنری به استقبال رمضان می رود.

کد مطلب: ۱۰۴۹۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه های « شهر خدا شهر همدلی» در فرهنگسرای آفتاب

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای آفتاب، نسیم سلیم زاده رییس فرهنگسرا ضمن اعلام مطلب فوق گفت: این ویژه برنامه ها که با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع و گسترش ویروس کرونا با هدف گسترش فضایل اخلاقی، فرهنگ حلم،صبر،آرامش،و مهربانی با خدا،خود،دیگران،اجتماع و خانواده، ارتقای اعتصام وهمبستگی اجتماعی براساس هویت و سبک زندگی دینی،ایجاد فضای شادابی و نشاط معنوی متفاوت با سایر ماه های سال و تأکید بر مبارک بودن این ماه، با عنوان « شهر خدا شهر همدلی» و با شعار محوری"به سوی آسمان" با رویکرد تعالی سازمان در حوزه های مختلف فرهنگی هنری بصورت مجازی طراحی شده و اجرا می شود، شامل بخش های گوناگونی همچون مسابقه کتابخوانی اینترنتی، مسابقه خوشنویسی و نقاشی مجازی، مسابقه عکاسی از سفره افطاری ویژه روزه اولی ها، برپایی نمایشگاه های مجازی در نگارخانه آفتاب، ساخت موشن گرافیک با عنوان «محفل کریمان» و... است.

وی افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی http://aftab.farhangsara.ir و اینستاگرام aftabfarhangsara مراجعه کنند.

فرهنگسرای آفتاب درخیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده واقع شده است. شماره تماس 22009000

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار