تعیین تکلیف امتحانات نهایی پایه دوازدهم دانش آموزان مدارس فیروزکوه

فیروز کوه (پانا) - نخستین جلسه ستاد امتحانات شهرستان فیروزکوه با حضور اعضا و با دستور جلسه برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تعیین تکلیف امتحانات نهایی پایه دوازدهم دانش آموزان مدارس فیروزکوه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزکوه، محمدرضا بنار، مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه، در سخنانی با اشاره به شرایط خاص جامعه در مقابله با ویروس کرونا، مهمترین مسئله در برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری را سلامت دانش آموزان عنوان کرد.

او افزود: در حوزه های امتحانی در سال های گذشته امنیت و سلامت برگزاری امتحانات اهمیت ویژه ای داشت اما امسال در کنار این مسئله، مسئله دیگری که دارای اولویت بیشتری نیز هست وجود دارد و آن سلامت دانش آموزان است و باید تمهیداتی اندیشیده شود که مسائل بهداشتی حوزه های امتحانی رعایت شود.

بنار در خصوص تعیین تکلیف امتحانات نهایی تصریح کرد: امسال امتحانات نهایی در رشته های نظری،ریاضی و فیزیک ،علوم تجربی، علوم انسانی و همچینین امتحانات دروس شایستگی های فنی شاخه کاردانش و فنی،حرفه ای به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان امسال امتحانات نهایی در دو حوزه جداگانه برگزار خواهد شد؛ بدین گونه که دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی در یک روز و در یک حوزه امتحان می دهند و در روز دیگر رشته های علوم انسانی و نظام قدیم در یک حوزه دیگر امتحان خواهند دادو تدارک دو حوزه امتحانی به منظور محدود کردن تعداد دانش آموزان و پایین آوردن ریسک ابتلا به ویروس کرونا در محل امتحانات است.

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه در خصوص زمان برگزاری امتحانات نهایی اذعان کرد: تاریخی دقیقی برای شروع امتحانات هنوز اعلام نشده است و این مورد متعاقبا اعلام می شود.

خبرنگار: امیر شجاع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار