تشریح وضعیت دانش آموزان فیروز کوه در شبکه اجتماعی شاد

فیروز کوه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه، وضعیت فعالیت شبکه اجتماعی دانش آموزان در شهرستان فیروزکوه را مطلوب دانست.

کد مطلب: ۱۰۴۹۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تشریح  وضعیت دانش آموزان فیروز کوه در شبکه اجتماعی  شاد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش فیروز کوه، محمدرضا بنار، مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه، در این رابطه اظهار کرد: طی رصد هایی که از سوی معاونت آموزشی منطقه صورت گرفته، کلاس های مجازی شبکه شاد از هفتاد و سه کلاس به 89 کلاس فعال در شهر رسیده است.

او در ادامه افزود: همچنین با دسترسی معلمان چندپایه روستایی و امکان فعالیت این عزیزان در شبکه شاد از 23 کلاسی که باید تشکیل می شد، هم اکنون 18 کلاس فعال داریم.

بنار بیان کرد: تعدادی از دانش آموزان روستایی به علت وجود برخی محدودیت ها همچون عدم دسترسی به اینترنت و گوشی هوشمند از حضور در کلاس های مجازی محروم مانده اند که البته در این زمینه با تدابیر معاون آموزش منطقه برنامه هایی همچون تهیه جزوه و درسنامه و ارسال به در خانه ها، آموزش حضوری در منزل دانش آموزان با رعایت موازین بهداشتی، آموزش حضوری در مدارس به صورت شیفت بندی و تعداد محدود دانش آموزان، ارتباط تلفنی معلمان با دانش آموزان و رفع اشکال از این طریق، بازدید و نظارت راهبر روستایی بر روستاهایی که فاقد امکانات و تجهیزات هستند تدارک دیده شده است تا دانش آموزی از تحصیل و آموزش جا نماند.

خبرنگار: امیر شجاع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار