تحقق شعار "آموزش تعطیل نیست" توسط آموزش دهندگان سوادآموزی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد آموزش دهندگان سوادآموزی استان، همپای دیگر معلمان با برقراری ارتباط مستمر با سوادآموزان، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و روشهای خلاقانه متنوع شعار#آموزش_تعطیل_نیست را محقق ساختند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تحقق شعار "آموزش تعطیل نیست" توسط آموزش دهندگان سوادآموزی استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری در جلسه گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان از تحقق 98.3 درصد از حجم ابلاغی سوادآموزی در استان خبر داد و گفت: حجم ابلاغی سوادآموزی در سال 98 به میزان 98.3 درصد تحقق پیدا کرده است.

او در ادامه با بیان اینکه در ارزیابی های ستادی حوزه سوادآموزی استان جزو استان هایی است که شایسته تقدیر شده است، اظهار کرد: افزایش مراکز یادگیری محلی در استان عامل مهمی برای ارتقا مهارت آموزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین جذب منابع مالی در این حوزه را خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: در بخش نیروی انسانی نیز جذب آموزشیاران سوادآموزی موجب افزایش روحیه آنان در ادامه مسیر آموزشی می شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با بیان اینکه در سال 98 در سه حوزه سوادآموزی، انتقال، تحکیم 9 هزار و 22 نفر تحت پوشش قرار گرفتند، گفت: 98.3 درصد از حجم ابلاغی در سال 98 محقق شده است، که این میزان 19 درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

سید غلامحسین گنجی افزود: استان اردبیل در تحت پوشش قرار دادن حجم ابلاغی، جزو 10 استان اول کشور است.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت های آموزشی آموزش دهندگان در ایام مقابله با ویروس کرونا گفت: در این ایام نهضت تولید محتوا از سوی آموزش دهندگان موجب ارتقای سطح آموزش بی سوادان استان شده است.

به گفته گنجی در 90 درصد کلاسها مشکلی در ارتباط با اتمام و برگزاری آزمون پایانی نخواهیم داشت.

معاون سوادآموزی استان همچنین از عقد قرارداد با صدا و سیمای مرکز اردبیل جهت تولید و پخش برنامه های آموزشی از شبکه استانی در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار