معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

جذب نیروی معلم وظیفه در شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از جذب نیروی معلم وظیفه در شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
جذب نیروی معلم وظیفه در شهرستان های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این رابطه اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به استناد بخشنامه شماره 710/9 مورخ 1399/2/8معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با موضوع جذب و ساماندهی کارکنان وظیفه مامور اقدام به جذب سرباز معلم در این استان نموده است.

او در ادامه افزود: متقاضیان می توانند حداکثر تا روز شنبه چهاردهم اردیبهشت به همراه اصل و دو نسخه کپی تمام صفحات شناسنامه، اصل و دو نسخه کپی کارت ملی و دو قطعه عکس به ادارات آموزش و پرورش شهرستان محل زندگی خود جهت ارائه درخواست و تکمیل فرم های مربوطه (فرم درخواست، فرم تعهد مربوطه و فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش) مراجعه کنند.

بهارلو با اشاره به شرایط متقاضیان تاکید کرد:داشتن سلامت روحی و جسمی، برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت به تاریخ اول تیر، اول مرداد و یا اول شهریور 1399و مدرک لیسانس یا فوق لیسانس از جمله این شرایط است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مدت خدمت در برنامه سرباز معلم دو سال کامل می باشد،جذب افراد دارای کسر خدمت امکان پذیر نیست، تصریح کرد: جذب متقاضیان پس از دریافت مجوز گزینش فردی و از میان افرادی که بر اساس فرم امتیاز بندی دارای امتیازات بالاتر می باشند انجام شده و در تاریخ 1/4/ 1399اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزش نظامی برای طی دوره آموزش صورت خواهد پذیرفت.

او خاطرنشان کرد:افراد جذب شده از ابتدای مهر ماه 1399 بر اساس جداول نیاز هر یک از شهرستانهای این استان و صرفا با عنوان نیروی آموزشی مشغول به خدمت خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار