مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران تاکید کرد:

اجرای طرح مواسات فرهنگیان با عنوان هر مدرسه یک پایگاه همدلی

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران بر اجرای طرح مواسات فرهنگیان با عنوان هر مدرسه یک پایگاه همدلی، در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و با هدف حمایت از هموطنان نیازمند تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مواسات فرهنگیان با عنوان هر مدرسه یک پایگاه همدلی

محمد صیدلو، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، در سخنانی با اشاره به دستورات دین اسلام و بیانات رهبر انقلاب در خصوص همت و تلاش مردم برای کمک به اقشار آسیب‌دیده و نیازمند اظهار کرد: شایسته است کمک به هموطنان نیازمند در ماه رمضان پررنگ‌تر از دیگر مواقع و با جدیت بیشتری صورت بگیرد تا همگان بتوانند از مواهب این ماه بهره‌مند شوند.

او به اسـتفاده از ظرفیت فضای مجازی، تشـکلهای دانش‌آموزی و فرهنگیان در جهت هموارسازی جمع‌آوری کمکهای نقدی فرهنگیان تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به شرایط موجود در کشور و شیوع ویروس کرونا که امکان برپایی سفره‌های ساده افطاری نیست، این طرح راهکاری مناسب برای ادای نذورات و سنت حسنه افطاری دادن و اطعام نیازمندان است.

صیدلو ابراز امیدواری کرد: مدیران مدارس با همکاری معلمان، انجمن اولیا و مربیان و خیرین منطقه در جهت اجرای هرچه بهتر این طرح و حمایت از هموطنان و به‌ویژه دانش‌آموزان بی ‌بضاعت اقدامات لازم را اعمال نمایند.

خبرنگار: نغمه مختاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار