برگزاری دوره های ارتقای علمی در بندر ریگ

بوشهر(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ با اشاره به اهمیت بالای برگزاری دوره های آموزشی و تاثیر آنها در ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی اظهار کرد: ان شاء الله امسال نیز با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش مضاعف در این زمینه در جهت ارتقای سطح علمی همکاران و افزایش کیفیت آموزشی و پرورشی در منطقه گام بر می داریم.

کد مطلب: ۱۰۴۹۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره های ارتقای علمی در بندر ریگ

به گزارش اداره آموزش و پرورش بندر ریگ، رئیس اداره آموزش و پرورش این منطقه با اشاره به اهمیت بالای برگزاری دوره های آموزشی و تاثیر آنها در ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی منطقه گفت: دوره های ارتقای علمی همکاران شاغل در منطقه بندر ریگ در سال ۱۳۹۸ به میزان ۲۹۱۹۰ نفر ساعت و میانگین ۱۳۵ ساعت برای هر نفر در قالب ۲۲ دوره آموزشی برگزار شد.

سعید بهمرد در ادامه به عملکرد منطقه آموزش و پرورش بندر ریگ در سال گذشته در این زمینه (۱۳۹۰۰ نفر ساعت دوره و میانگین ۶۶ ساعت برای هر نفر) اشاره کرد و افزود: امسال با برنامه ریزی مناسب و تلاش ها و همکاری تمامی واحدهای مرتبط با این حوزه در این زمینه به ۲۹۱۹۰ نفر ساعت دوره و میانگین ۱۳۵ ساعت برای هرنفردست یافته ایم که عملکردی به میزان بیش از دو برابر سال گذشته است.

او خاطر نشان کرد: ان شاء الله امسال نیز با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش مضاعف در این زمینه در جهت ارتقای سطح علمی همکاران و افزایش کیفیت آموزشی و پرورشی در منطقه گام بر می داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار