کریمی: باید تلاش کنیم مدرسه ای بدون مشاور نماند

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در جمع اعضاء شورای پرورشی منطقه 9 تهران ضمن قدردانی از مشاوران شهر تهران گفت همکاران مشاور ما ثابت کرده اند که واقعاً در زمینه آرامش دهی به خانواده ها و دانش آموزان بسیار مؤثر عمل کرده اند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: باید تلاش کنیم مدرسه ای بدون مشاور نماند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در جمع اعضاء شورای پرورشی منطقه 9 تهران حضور یافته بود گفت: مهمترین سرمایه، نیروی انسانی است و به راحتی به دست نمی آید، چون سالها طول می کشد تا نیروها با تجربه شوند و باید قدر سرمایه هایمان را بدانیم.

کریمی ضمن قبولی طاعات و عبادات در ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد: 9 اردیبهشت ماه روز روانشناس و مشاور است، بنابراین این روز را به این عزیزان که واقعا تلاش می کنند صمیمانه تبریک عرض می نمایم و همکاران مشاور ما ثابت کرده اند که واقعاً در زمینه آرامش دهی به خانواده ها و دانش آموزان بسیار مؤثر عمل کرده اند.

کریمی همچنین به بحث ساماندهی نیروها اشاره کرد و به کمبود بخصوص در حوزه مشاوره اشاره داشت و با توجه به آسیب های اجتماعی لزوم مشاور در مدرسه را تأکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم که مدرسه ای بدون مشاور باقی نماند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران به حضور و عضویت خانواده بزرگ پرورشی در سامانه شاد تأکید کرد چون حضور همکاران باعث می شود مطالب مفید و غنی تری وارد کانال اجتماعی شده و دانش آموزان بهره بیشتری خواهند برد.

وی به تولید محتوا هم اشاره کرد که حتماً باید براساس فرمت های جدید تعبیه و فراهم شود. در نهایت وی به سئوالات همکاران پاسخ داد و برنامه های سال آتی را برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار