اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان درباره پیوستن بیش از 20 هزار فارغ‌التحصیل به آموزش و پرورش

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان درباره پیوستن بیش از 20 هزار فارغ‎التحصیل دانشگاه فرهنگیان به وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان درباره پیوستن بیش از 20 هزار فارغ‌التحصیل به آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، اطلاعیه حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان درباره پیوستن بیش از 20 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان به وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

پیامبر عزیز خداصلی الله علیه وآله می فرمایند:

«اَلعِلمُ اکثرُ مِن اَن یُحصی، فَخُذ مِن کُل شَیء اَحسَنُهُ(بحار،ج۱،ص۲۱۹)

دانش بیشتر از آن است که به شمارش در آید، پس از هر چیزی نیکوترین آن را برگیر .»

ضمن تبریک حلول ماه رحمت و مغفرت و تقدیر وتشکر از شما مدیران وسرپرستان و اساتید و دانشجو معلمان و همکاران استان های سراسر کشور و همکاران ستادی در دانشگاه فرهنگیان. همانطور که می دانیم عصر زندگی در دوران کرونا برگ جدیدی از حیات بشر را ورق زد که در یکصد سال اخیر اتفاق نادر و غافلگیر کننده بود و ارکان زندگی بشر را باز تعریف نمود.

یکی از این تحولات وتغییرات سترگ که تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفت مقوله آموزش است.

دانشگاه فرهنگیان نیز مانند سایر دانشگاه ها و مراکز آموزشی جهان و ایران تحت تاثیر این ویروس منحوس قرار گرفت که بحمد الله با همت شما عزیزان آموزش های پیوسته در ۳۱ استان با روش های مجازی واستفاده از ظرفیت های استانی و متنوع بومی وبا همت مضاعف اساتید محترم در حال انجام است؛

مستحضرید که آمار دقیق ومعتبر فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان درمهرماه ۱۳۹۹ جهت پیوستن به دستگاه آموزش وپرورش جمعا۲۰،۷۹۰(بیست هزار و هفتصد ونود) معلم خواهند بود که به تفکیک زیر است:

اولاً

۸،۷۴۰ نفر ورودی ۱۳۹۵ از دانشجومعلمان پیوسته هستند که امسال با تمهیدات لازم و با آموزش های ترکیبی و مجازی و همت عالی شما در دوران کرونا ان شا الله مهرماه ۱۳۹۹ در ۳۱ استان ودر ۱۶ رشته فارغ التحصیل و سر کلاس درس می روند.

ثانیاً

۱۲،۰۵۰مهارت آموز ماده ۲۸ که هفته پیش اسامی نهایی شان توسط وزارت آموزش وپرورش اعلام و ابلاغ شد که بایستی با ۳ پودمان و یک برنامه جامع RFP آموزش ببینند و ان شا الله مهرماه۱۳۹۹ در ۱۶ رشته ودر ۳۱ استان به کار گرفته شده و کسوت معلمی خواهند پوشید، که جمعاً ۲۰،۷۹۰ معلم جدید الورود به آموزش وپرورش( پیوسته ومهارت آموز ماده ۲۸)خواهند بود.

(والبته مستحضرید که جمعیت انبوه فارغ التحصیلان ما جهت ورود به آموزش وپرورش که طی سال های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ ودوره مدیریت اینجانب مشغول به تحصیل گردیدند را در دو سال آتی خواهیم داشت)

لذا بخاطر ضیق وقت و ضرورت اجرای پودمان های سه گانه طراحی شده برآن شدیم تا آموزش پودمان نخست را که صرفاً دروس نظری است را به صورت جهادی و ضربتی و بدون فوت وقت و در زمان مقرر با استفاده از ظرفیت مناطق و با همت مدیریت استان ها آغاز کنیم و در کنار اجرای پودمان اول و با طی کردن تشریفات قانونی و مسیر لازم برای تمهید پودمان های دوم وسوم نیز (به موازات اجرای پودمان اول) وارد عمل شویم. لذا همانطور که تاکید شد پودمان نخست را که مختص دروس نظری است را با اتکا به ظرفیت های استانی واساتید معزز سراسر کشور دردانشگاه فرهنگیان به پیش می بریم و دیگر اینکه طبق صحبت های مفصل در وبینار ۱۳۹۹/۲/۷ با شما عزیزان انتظار دارد بدون فوت وقت آموزش های مجازی مهارت آموزان را در کنار آموزش به دانشجویان پیوسته و از طریق شبکه های محلی وپیام رسان های استانی از همین هفته پیگیری فرموده وموارد ذیل را به پیش ببرید.

۱.ثبت نام مهارت آموزان،

۲. ساماندهی و مدیریت دقیق مهارت آموزان،

۳. کلاس بندی مجازی مهارت آموزان،

۴. آغاز کار آموزش مهارت آموزان بدون فوت وقت،

۵. اجرای کامل پودمان نخست،

۶.ایجاد ظرفیت وآمادگی برای اجرای پودمانهای دوم وسوم،

۷. توجیه اساتید برای بکار گیری خلاقیت جهت آزمون های ترکیبی ویا احیاناً غیر حضوری و تکلیف گرا،

و گزارش مکرر به ستاد دانشگاه در تهران.

جا دارد که از تک تک شما عزیزان و مجاهدان میدان جهاد علمی در عصر هجمه دشمن نامرئی کرونا وشرایط حاکم بر جهان وکشور عزیزمان ایران تقدیر وتشکر به عمل آورم.

وما توفیقنا الا بالله العلی العظیم »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار