فرماندار ملارد: تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی، مطالبه تمامی مردم شهرستان ملارد است

ملارد (پانا) - در نشستی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی ایران و فرماندار شهرستان ملارد در مورد مسائل بهداشت و درمان شهرستان ملارد بحث و تبادل نظر شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ملارد: تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی، مطالبه تمامی مردم شهرستان ملارد است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد، در این نشست سجاد برنجی، فرماندار شهرستان ملارد در سخنانی با اشاره به زیرساختهای بسیار ضعیف این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان خواستار تکمیل ساختمانهای مراکز درمانی و بیمارستان 160 تختخوابی شد.

او با اشاره به اقدامات کم نظیر مجموعه شهرستان ملارد در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: با وجود محدودیت های بسیار که برای شهرستان ملارد وجود داشت در بسیاری از موارد این شهرستان در استان تهران رتبه بسیار خوبی را کسب نمود.

برنجی خاطرنشان کرد: امروز باید با بهره گیری از تعامل و همراهی همه مسئولین در راستای پروژه های همچون بیمارستان 160 تختخوابی و مراکز درمانی شهری و روستایی نیاز به همدلی جمعی داریم که سهم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی ایران نیز در راستای رفع مشکلات مردم بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان ملارد در بخشی دیگر از سخنان خود نیز با اشاره به مسکوت ماندن پروژه پارک علم و فن آوری در این شهرستان افزود: امید است با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کشور بتوانیم در راستای راه اندازی این پروزه بزرگ گام بردارین تا جهت سلامت و افزایش اهداف تحقیقاتی و آموزشی شهرستان بسیار محروم ملارد بیشتر حرکت نماییم .

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار