امام جمعه موقت شهرستان ورامین: مشکلات شهرک های صعنتی ورامین در سال جهش تولید زیبنده نیست

ورامین(پانا) - امام جمعه موقت شهرستان ورامین از برخی موانع اداری و برخوردهای نامناسب اظهار گله کرده و گفت: باید مجموعه های اداری با روحیه جهادی به حل مشکلات بپردازند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت شهرستان ورامین: مشکلات شهرک های صعنتی ورامین در سال جهش تولید زیبنده نیست

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین عصر سه شنبه به اتفاق منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران بمناسبت نامگذاری سال به نام جهش تولید از برخی کارخانجات شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه بازدید به عمل آوردند.

در جریان این بازدیدحجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در سخنانی افزود: در شرایط بد اقتصادی تنها با تاکید بر تولید داخلی می‌توان از پس مشکلات و تحریم‌های اقتصادی عبور کرد که جامعه کار و کارگری می‌تواند در این امر مهم مؤثر باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: امروزه هر مسئولی به تبع مسئولیتی که دارد باید برای حل مشکل شهرک های صعنتی و جامعه کارگری تلاش کند ؛ اگر بخواهیم مشکلات حل شود باید نگاه و دیدگاه‌ها عوض شود و همه مسئولان خود را جای کارگران و شهرک های صعنتی بگذارند تا بتوانند مشکلات آنها را درک و نسبت به حل آن اقدام کنند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین از برخی موانع اداری و برخوردهای نامناسب اظهار گله کرد و گفت: باید مجموعه های اداری با روحیه جهادی به حل مشکلات بپردازند.

در ادامه صنعتگران و تولید کنندگان این شهرک ها ضمن اعلام آمادگی برای تحقق شعار سال جهش تولید خواستار رفع موانع شدند و مشکلاتی از جمله، حل مشکل فاضلاب و پسماند چرمشهر، حمایت بانک ها در تخصیص اعتبارات لازم ، چک های برگشتی به خاطر تعطیلی کارخانجات و باز بودن بانک ها ، اصلاح جاده ورامین به چرمشهر که تاکنون خسارات مالی و جانی فراوانی را به همراه داشته است شدند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار