کشف 7 میلیارد میوه خارجی قاچاق در داراب

شیراز(پانا) - فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک دستگاه کامیون بنز و کشف 4 هزار و 905 کیلوگرم انواع میوه خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف 7 میلیارد میوه خارجی قاچاق در داراب

در گزارش دریافتی از پلیس فارس آمده است، سرهنگ علیرضانوشاد اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی "قلاتویه" شهرستان داراب، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار بادمجان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این کامیون، 4 هزار و 905 کیلوگرم انواع میوه خارجی قاچاق از نوع لیمو برزیلی، آووکادو، دراگون، زنجبیل، انبه و گلابی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی که در زیر بار بادمجان جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ "نوشاد" با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه، 7 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه 110 به صورت 24 ساعته آماده دریافت گزارش و اخبار انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار