در گفت‌وگو با پانا

واکنش مهدی دادرس به بیانیه باشگاه سپاهان: بیانیه را افرادی نوشتند که باعث شدند بازی انجام نشود

می‌خواهند پاسخگو نباشند بیانیه می‌نویسند

تهران (پانا) - عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به بیانیه باشگاه سپاهان علیه او واکنش نشان داد و این بیانیه را برای فرار از پاسخگویی دانست.

کد مطلب: ۱۰۴۹۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
واکنش مهدی دادرس به بیانیه باشگاه سپاهان: بیانیه را افرادی نوشتند که باعث شدند بازی انجام نشود

روز گذشته پس از جلسه نهایی درباره اعلام حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، مهدی دادرس در مواجه با خبرنگاران حکم این بازی را پیش از اعلام از سوی سایت فدراسیون اعلام کرد و در واکنش به سوال خبرنگاران درباره احتمال اقدام سپاهان برای مراجعه پرونده به CAS گفت : " باشگاه سپاهان به کجا که دوست دارد، برود و شکایت کند. باعث خوشحالی ما می شوند. این کار آنها نشان می‌دهد که باشگاه‌های ما چقدر پول دارند، چون باید برای شکایت‌شان 700،800 میلیون هزینه کنند"

این اظهار نظر از سوی عضو کمیته استیناف باعث شد تا دقایقی قبل باشگاه سپاهان با صدور بیانیه‌ای مهدی دادرس را متهم به جانبداری از یک تیم خاص کرده و اعلام کند که از او شکایت خواهد کرد.

مهدی دادرس در گفت‌وگو با پانا در واکنش به این بیانیه از سوی باشگاه سپاهان اصفهان گفت: به جای اینکه دیگران را متهم کنید خودتان را جمع و جور کنید. شما در یک بازی حضور پیدا نکردید و طبق قانون بازنده شدید، اصلا این بیانیه‌ها برای من ارزش ندارد و نگاه نکردم.

وی ادامه داد: ما در یک پرونده فوتبالی درباره یک بازی رای دادیم، مگر گفتیم سپاهان افتخار ندارد که از افتخارات حرف می‌زنند؟ شما افتخار دارید و ما به افتخارات شما افتخار می‌کنیم چون همه ایرانی هستیم. ما به افتخارات شما احترام می‌گذاریم اما شما هستید که نمی‌دانید چه کار کنید؟ کار خلافی انجام دادید اما الان دارید پشت این افتخارات پنهان می‌شوید.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در واکنش به اتهام جانبداری وی از یک تیم خاص در پرونده بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: می‌خواهند پاسخگو نباشند بیانیه می‌نویسند، همه این‌ها اتهامی برای فرار رو به جلو است که در برابر مجموعه مدیران، کارگران و هواداران سپاهان پاسخگو نباشند. یک بازی حضور پیدا نکردید و بازنده شدید، حالا چرا تهمت می‌زنید؟ آن حرفی را هم که من درباره دادگاه CAS زدم نظر کمیته استیناف نیست و حرف خودم بود.

وی در واکنش با اعلام باشگاه سپاهان مبنی بر شکایت از او گفت: بروند شکایت کنند ببیند آخرش چه می‌شود. ما کارمان درست است و ترسی نداریم، کسی که کارش درست نباشد از شکایت می‌ترسد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به بحث مهندسی حکم این بازی اینگونه واکنش نشان داد: شما مهندسی کردید که نخواستید بازی کنید؟ این کلمه مهندسی چه چیزی است که مُد شده است، هر وقت کسی کم می‌آورد از مهندسی حرف می‌زند. یک مقدار خودتان را ببینید.

مهدی دادرس در پایان گفت: این بیانیه را افرادی نوشتند که باعث شدند این بازی انجام نشود. زیاد شلوغ کنید، صحبت‌هایی که درباره نیروی انتظامی کرده‌اید را اعلام می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار