عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:«زیر خاکی» شروعی برای تولیدات طنز با موضوع مبارزات انقلاب است

تهران (پانا) - نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: رسانه ملی از تولیدات طنز گونه برای به تصویر کشیدن مبارزات انقلابی حمایت کند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:«زیر خاکی» شروعی برای تولیدات طنز با موضوع مبارزات انقلاب است

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ محمد اسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه زبان طنز یک زبان هنری است که می توان فرهنگ را به واسطه آن سینه به سینه به نسل های آینده منتقل کرد گفت: هنر ماندگار است و هر موضوعی در قالب هنر ماندگاری پیدا می کند، اگر موضوعات مختلف از جمله تاریخ مبارزات انقلابی ما در قالب طنز به تصویر کشیده شود ماندگاری فراوانی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تولیداتی مانند اخراجی ها و تابستان من در حوزه دفاع مقدس با اقبال فراوانی از سوی مردم مواجه شد ادامه داد: طنز مورد استقبال مردم است و بالطبع امروز جامعه سازگارتر است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره پخش سریال «زیر خاکی» گفت: ساخت چنین سریال هایی برای به تصویر کشیدن مبارزات انقلابی و نشان دادن ظلم رژیم پهلوی برای نسل جوان بسیار مفید است.

سعیدی افزود: تا قبل از این تولیدات سینمایی و سریال های رسانه ملی در به تصویر کشیدن مبارزات انقلابی غیر طنز آلود بوده اما به نظر می رسد ساخت سریال هایی مانند «زیر خاکی» شروع خوبی برای افزایش تولیدات در این زمینه است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اگر بتوانیم نظام طاغوت را در قالب طنز به تصویر بکشیم نسل جوان نسبت به آن اقبال بیشتری خواهد داشت و لازم است صدا و سیما به حمایت از تولیداتی این چنینی همت گمارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار