دانش‌آموزان روستاهای دور افتاده کردستان از فعالیت آموزشی محروم نیستند

تهران (پانا) - با تلاش معلمان کردستانی، دانش‌آموزان روستاهای دور افتاده استان از فعالیت آموزشی و تداوم فعالیت‌های یادگیری محروم نیستند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان روستاهای دور افتاده کردستان از فعالیت آموزشی محروم نیستند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معلمان مناطق روستایی استان کردستان به دلیل عدم دسترسی دانش‌آموزان به فضای مجازی با حضور در روستای محل خدمت‌شان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، فرایند آموزش را تداوم بخشیدند.

روستای حاجی ویس از توابع منطقه موچوش

خرامان حاجی ویسی آموزگار دبستان شهدای نشور از توابع منطقه موچش است که با حضور در محیط آموزشی محل خدمتش، ضمن دیدار با دانش‌آموزان، فرایند استمرار یادگیری و آموزش را تداوم بخشید.

در گفت‌وگوی تلفنی با این معلم، حاجی ویسی گفت: به دلیل تعطیلی مدارس در ایام شیوع ویروس کرونا و عدم دسترسی دانش‌آموزان به فضای مجازی و آموزش از راه دور در این منطقه، بنده با علاقه شخصی خود در محیط آموزشی محل خدمتم حضور یافتم و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی، فرایند آموزش را از سرگرفتم.

روستای قم چقای از توابع شهرستان بیجار

همچنین طاهره ملابابایی و طلعت عسکری معلمان دبستان قم چقای از توابع شهرستان بیجار با حضور در یکی از دورترین و محروم ترین روستاها که به آموزش‌های مجازی دسترسی ندارند، در محیط آموزشی محل تدریس خود حاضر شدند و فرایند آموزش و یادگیری را در حیاط مدرسه و در فضای باز را ادامه دادند.

تعدادی از معلمان مناطق روستایی که دانش‌آموزان در آن مناطق به اینترنت و فضای مجازی دسترسی ندارند اقدام به تهیه درس نامه نموده و با رعایت مسائل بهداشتی جزوات و درسنامه‌ها را در بین دانش‌آموزان توزیع کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار