مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران:

«صدور مجوز مدارس غیردولتی» فقط از طریق سامانه امکانپذیر شد

تهران (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران خبر داد «صدور مجوز مدارس غیردولتی» فقط از طریق سامانه امکانپذیر شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
«صدور مجوز مدارس غیردولتی» فقط از طریق سامانه امکانپذیر شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در مراسم رونمایی از سامانه صدور مجوز مدارس غیردولتی، بیان کرد: سامانه مذکور تمامی امور مرتبط با حوزه غیردولتی را به صورت غیرحضوری انجام خواهد داد و ویژگی دیگر این سامانه واگذاری بخش عمده‌ای از این فعالیت به دست مردم و بخش خصوصی خواهد بود که می‎تواند منشا خدمات کیفی‌تر را به همراه داشته باشد.

وی افزود: تسهیل در امور مرتبط با صدور مجوز مدارس غیردولتی در حوزه استان تهران به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعات در تهیه و تدوین سامانه مذکور بوده است. همچنین با توجه به این مدتی است با شیوع ویروس کرونا برخی امور حضور غیرقابل انجام شده است، سامانه غیر حضوری صدور مجوز مدارس غیردولتی پیگیری امور موسسان این مدارس را آسان و در کمترین زمان ممکن امکان پذیر می‌کند.

شهری بیان کرد: این سامانه به گونه‌ای طراحی شده است که از زمان ثبت درخواست موسسان در سامانه مذکور، پیامک روند رسیدگی به درخواست مورد نظر برای متقاضی ارسال می‌شود و این موضوع در راستای تکریم ارباب رجوع و عملیاتی شده فرایندها بسیار مفید و موثر است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران به برخی امور مرتبط با سامانه صدور مجوز مدارس غیردولتی اشاره کرد و گفت: جلب رضایت ارباب رجوع، کاهش تصدی‌گری، کاهش هزینه‌های عملیاتی، نوآوری در راستای ارتقا سلامت اداری، توسعه دولت الکترونیک و کاهش بروکراسی اداری از دیگر موارد بسیار با اهمیت در جهت رونمایی از سامانه مذکور خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار