تفاهم برای بهسازی و تجهیز فرودگاه های استان اردبیل

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل برای بهسازی و تجهیز فرودگاه های استان، با مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران دیدار داشت.

کد مطلب: ۱۰۴۹۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم برای بهسازی و تجهیز فرودگاه های استان اردبیل

به گزارش اداره استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل، در حاشیه دیدار با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پیگیری برای ادامه بهسازی باند اصلی فرودگاه استان اردبیل خبر داد.

او به تامین اعتبار ۱۰۰میلیارد تومانی این پروژه توسط شرکت فرودگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۶۰ درصد از این پروژه اجراء شده است.

استاندار اردبیل از هماهنگی برای خرید سیستم‌های کمک ناوبری بصری فرودگاه اردبیل خبر داد و بیان کرد: این دستگاه‌ها شامل روشنایی کتگوری۲، موتور ژنراتور‌های مربوطه و UPS‌های مربوط به روشنایی است.

او تصریح کرد: مقرر شد شرکت فرودگاه‌ها، SOW مربوط به سیستم‌ها را ارائه و اداره کل فرودگاه‌های استان اردبیل از محل اعتبارات استانی نسبت به خرید اقدام کند.

بهنام‌جو، اعتبار استانی مربوط به این پروژه را ۴۵میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: احداث سوخت‌گیری فرودگاه پارس آباد سومین موضوع مذاکره بود که مقرر شد اداره کل فرودگاه‌های استان پیگیر نقشه‌ها و احداث آن باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار