برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرک صنعتی ماهدشت

کرج (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، از برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه توسط واحد‌های صنعتی، اصناف، تولیدکنندگان، بازاریان، تجار و شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرک صنعتی ماهدشت

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، رامین ربیعی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت در استان البرز بارها خیرخواهی و نیکوکاری خود را در شرایط مختلف به منصهه ظهور رسانده‌اند و این بار نیز با برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان بار دیگر در راه ایثار، فداکاری و کمک به همنوع گام برمی‌دارند که در همین راستا شاهد برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرک صنعتی ماهدشت بوده‌ایم.

مدیرعامل شهرک صنعتی ماهدشت نیز درباره این رزمایش گفت: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب،شهرک صنعتی ماهدشت در راستای مسولیت های اجتماعی خود، نخستین رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه را در ماه مبارک رمضان برگزار کرد.

میثم نیک‌نژادی درباره میزان کمک های تقدیمی شهرک صنعتی ماهدشت در این رزمایش تصریح کرد: امروز 200 بسته کمک های غیرنقدی شامل مایحتاج عمومی به ارزش هر بسته سه میلیون ریال در شهرک صنعتی ماهدشت و جنوب این شهر توزیع گردید.

وی به ادامه این حرکت خیرخوانه اشاره کرد و افزود: به امید خدا در ماه مبارک رمضان، دومین و سومین رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرک صنعتی ماهدشت برگزار خواهد شد تا به حدود یک هزار خانواده معزز این بسته های مایحتاج عمومی، تقدیم شود.

مدیر عامل شهرک صنعتی ماهدشت ضمن تقدیر از صنعتگران خیّر شهرک اظهار کرد: کلیه این کمک ها با همیاری صنعتگران خیرخواه در دفتر شهرک جمع آوری شده که با همکاری دفتر شهرک، مرکز نیکوکاری ماهدشت و ساکنان شهرک توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار