مدیر آموزش و پرورش بجنورد:

در هفته معلم از 103 معلم پویا در شهرستان بجنورد تقدیر شد

بجنورد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از معرفی و تقدیر 103 معلم نمونه پویا در هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
در هفته معلم از 103 معلم پویا در شهرستان بجنورد تقدیر شد

جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش پانا، محمد امیری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در این جلسه اظهار کرد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا موجب شده است تا بسیاری از برنامه هایی که برای هفته معلم با حضور جمع کثیری از فرهنگیان شهرستان برنامه ریزی شده بود، اجرایی نشود.

وی افزود: با وجود این محدودیت در شهرستان بجنورد مراسم زنگ سپاس معلم با حضور مسئولین استانی و با مشارکت صدا و سیمای استان به صورت زنده در استودیو سیما نواخته خواهد شد، همچنین تقدیر نمادین از چند معلم نمونه استانی و شهرستانی، ارسال پیام تبریک برای فرهنگیان، تولید ویژه نامه الکترونیکی و تهیه کلیپ از تلاش فرهنگیان شهرستان از برنامه های ویژه هفته معلم است که اجرا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد خاطرنشان کرد: در هفته بزرگداشت مقام معلم 103 معلم و کارمند نمونه پویا از فرهنگیان این شهرستان نیز معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

امیری تصرح کرد: این افراد شامل گروه مدیران، معاونان، آموزگاران ابتدایی، دبیران متوسطه اول و دوم، مشاوران، مربیان پرورشی و تربیت بدنی ،استادکاران، سرپرستان، معلم یاران و دیگر فرهنگیان است که در قالب معلم پویا معرفی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار