مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

هر محدودیتی فرصتی را می‌سازد تا خلاقانه‌تر برای رسیدن به هدف تلاش کنیم

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم، ایجاد حس مثبت در معلمان را از اهداف هفته معلم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
هر محدودیتی فرصتی را می‌سازد تا خلاقانه‌تر برای رسیدن به هدف تلاش کنیم

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی بهره‌برداری از برکات این ماه، اظهار کرد: در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم به برکت تلاش مجدانه اعضاء ستاد بزرگداشت مقام معلم درصدد هستیم با وجود محدودیت‌ها، بتوانیم در سال جاری از زحمات همکاران فداکاری که با وجود مشکلات جاری همچنان در صحنه تعلیم و تعلم تلاش وافری دارند تجلیل کنیم.

اوایجاد حس خوب برای معلم‌ها و دانش‌آموزان را در هفته آتی مهم ارزیابی کرد و با اشاره به بروز بیماری کرونا در کشور و دنیا، تغییر در نوع فعالیت‌ها را اجتناب ناپذیر دانست .

صید لو گفت: همچنان که فعالیت در نظام آموزش و پرورش در شرایط کنونی دچار تغییراتی شد، فعالیت‌های جانبی آن نیز مثل بزرگداشت مقام معلم نیز با تغییراتی در اجرا مواجه خواهد بود و ما به دنبال آن هستیم که بتوانیم از این محدویت‌ها که خود فرصتی را فراهم می‌کند تا بتوانیم خلاقانه‌تر عمل کنیم، از زحمات همکاران فداکارمان تجلیل به عمل آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار